Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Tévhitek blogja

A kendőzetlen igazság bosszantó tévhitekről, téveszmékről...

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Friss topikok

Linkblog

HTML

Olvasói Tévhit: Egy párkapcsolat akkor szoros és bensőséges, ha a felek finganak egymás előtt

2010.06.18. 13:52 :: misbelief

Egy magát megnevezni nem kívánó olvasómtól egy olyan szösszenet kaptam, amit azon nyomban, minden kommentár nélkül publikálok! :)

Azt szokták mondani, hogy egy férfi-nő kapcsolat akkor válik igazán bizalmivá, ha mindkét fél teljesen felszabadultan, őszintén tud viselkedni a másik előtt. Ez részben igaz, ha arról van szó, hogy nyíltan beszéljünk a problémákról, osszunk meg mindent az ún. lelki társunkkal, tárulkozzunk ki, de az, hogy egymás előtt fingjunk szerintem nem tartozik ide. Egy párkapcsolat alapjában véve a szexualitásra épül, ezért szerintem 20 év után is úgy kell viselkedni, hogy a másik ne ábránduljon ki belőlünk. Az a véleményem, hogy a „nők nem szarnak” látszatát nem csak a lobogó szerelem idejében kell fenntartani, és mint férfi mondom, nem humoros a kanapén a feleségünk orra alá fingani.

Ha egy pár eljut oda, hogy egymás előtt finganak meg minden, ezzel gyakorlatilag beismerik, hogy számukra már semmit nem jelent a másik szexuálisan, nem érdekli őket, hogy kiábrándító-e a viselkedésük. Egy új nő/férfi előtt nyilván nem tennének ilyet, mert ilyenkor mindkét fél igyekszik a legjobbat mutatni, szexuálisan vonzó lenni. Nemhogy nem finganak, de még azon is aggódnak, hogy vajon nem mondtak-e valami hülyeséget a randevún. Persze sok-sok év után a legnagyobb románc is jó esetben barátsággá alakul, de ettől még mindvégig férfi-nő kapcsolat marad. Ha már egymás orra alá fingunk, ennyi erővel azt is megbeszélhetjük, hogy maradjuk együtt, fizessük a hitelt, neveljük a kölyköket, de mindenki kúrjon, akivel akar, hiszen egymást már nem izgatjuk, így féltékenységre sincs okunk.

 

66 komment

Címkék: szex párkapcsolat olvasói rovat

A bejegyzés trackback címe:

https://tevhit.blog.hu/api/trackback/id/tr822091543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.06.18. 19:42:31

ööö most akkor az a tévhit, hogy szabadon lehet fingani?

vagy az hogy a szabad fingás nem hat károsan a szexuális életre, vagy az, hogy férfi-nő kapcsolatban gondot okoz a fingás, de más relációban meg nem, vagyakkormostmivan?

2010.06.18. 19:57:18

Milyen romantikus cikk...

k.sz. 2010.06.18. 20:22:10

Hát a nők tényleg ne fingjanak! :DD

i_d 2010.06.18. 21:16:41

ha nem finganék huzamosabb ideig, valószínőleg a számon jönne ki.kell az bárkinek is?

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.06.19. 08:26:24

A magát meg nem nevező olvasó végtelenül egysíkúan gondolkodik. A következő 2 mondatot emelem ki:

"Ha egy pár eljut oda, hogy egymás előtt finganak meg minden, ezzel gyakorlatilag beismerik, hogy számukra már semmit nem jelent a másik szexuálisan, nem érdekli őket, hogy kiábrándító-e a viselkedésük. Egy új nő/férfi előtt nyilván nem tennének ilyet, mert ilyenkor mindkét fél igyekszik a legjobbat mutatni, szexuálisan vonzó lenni. "

Na ez az ami óriási tévhit. Először is egy új kapcsolat elején egyáltalán nem a szexuális vonzalommal függ össze, hogy próbálunk nem fingani. Sokkal inkább ahhoz van köze, amiért első randin a legtöbben nem szexelnek, sőt a szexuális izgalmukat is próbálják leplezni ilyenkor a férfiak. Mert ennek az egésznek az udvarlási illemhez van köze, és nem a szexualitáshoz.

Másodszor, ha nem mernek egymás előtt fingani, akkor is fognak egyszer-egyszer, és a cikkíró által "faszt is selyemkesztyűvel fogjuk" kapcsolat esetében ez elvileg elég az illúzió lerombolásához. Ha ennek bármi köze lenne a szexualitáshoz, akkor nem lenne elég egy zavarban levéssel együtt kimondott bocsánat kérés. Mivel azonban egy-egy óvatosság ellenére eleresztett fing nem okoz problémát, ezért nyilvánvaló, hogy megint csak illemről van szó. Azonban ha egy kapcsolatban az illemnek szerepe van, akkor baj van az őszinteséggel, közvetlenséggel, hiszen pont a párkapcsolat az egyetlen ahol magunkat kell adni, az illem meg távolság tartást jelent. Na ez az amiért a párunk előtti erőltetett fingás visszatartás gáz, és nem jelent jót egy sok ideje tartó kapcsolatban. Persze akkor ha mind a két fél alapból is "faszt is selyemkesztyűvel" fogja típusú, akkor úgyis mindegy.

Egyébként az egymás előtt fingás nem azt jelenti, hogy mindig igyekszünk egymás orra alá fingani, hanem azt, hogy az ember nem fogja hosszan visszatartani, és ha lehet kicsit odébb húzódik, de nem feltétlenül, erőltetetten. És ha megtörténik, nem fog szégyenkezni az illető, hiszen csak magukban vannak.

A fingás teljesen természetes dolog, ha valaki amellett nem mer fingani, aki mellett elvileg le szeretné élni az életét, sőt haverok előtt még elfogadhatóbbnak tekinti, akkor általában a távolságtartás nem csak a fingásnál jelenik meg.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.06.19. 08:28:14

Összegezve a cikk arról szól, hogy ha nem illúziókon alapszik a kapcsolat, akkor már semmit nem jelentenek egymásnak szexuálisan. Ez az óriási tévhit.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.06.19. 08:42:29

A "nők nem szarnak" látszatát pedig egészen összeköltözésig lehet elvileg fenntartani, akkor sem mindig, ezért jobb időben leszámolni vele. Aki ilyen művilágban szeretne élni, az vegyen egy guminőt.

angantyr 2010.06.19. 09:46:33

@Zabalint:
"...Sokkal inkább ahhoz van köze, amiért első randin a legtöbben nem szexelnek, sőt a szexuális izgalmukat is próbálják leplezni ilyenkor a férfiak."

Aha. Te melyik századba ragadtál bele?

"Mert ennek az egésznek az udvarlási illemhez van köze, és nem a szexualitáshoz."

Minden párkapcsolat a szexualitásra épül, ez tény. Mindaz, amiért valaki megragadja figyelmedet, mindig a szexepillel függ össze. Az a bónusz benne, hogy a választott azért legyen lelki társ is. Ha nem a szexualitásra épülne, a testvéremmel költöznék össze, és tökmindegy lenne, hogy a bátyám-e vagy a húgom.

Az egymás előtt fingás (és ide sorolhatnám a szinkrón fürdőszoba-használatot, közös fogmosást, fogselyem-használatot, irrigálást, anyámkínját) olyannyira távol áll a "faszt is selyemkesztyűvel" következtetéstől, amennyire te azt elképzelni sem tudod.

misbelief · http://tevhit.blog.hu 2010.06.19. 10:34:49

@i_d: Az én értelmezésem szerint a poszt nem arról szól, hogy tartsuk vissza 30 évig. Hanem, hogy alapvetően intézzük visszafogottan, csendes magányunkban. :)

Amúgy nyilván nem tettem volna ki az írást, ha nem értenék vele többé-kevésbé egyet. A fingás valszeg csak egy eszköz a filozófia bemutatására, a lényeg valahol ott lehet, hogy egy kapcsolatban igyekezni kell fenntartani, hogy _tessünk_ a másiknak, már HA erre még igényünk van. Én pl. még egy csajomat sem hallottam fingani és ez így van jól! :)

@angantyr "Ha nem a szexualitásra épülne, a testvéremmel költöznék össze, és tökmindegy lenne, hogy a bátyám-e vagy a húgom." - na igen, valami ilyesmi.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.06.19. 12:21:19

"Aha. Te melyik századba ragadtál bele?"

Komoly kapcsolatokról van szó, nem arról, hogy te a diszkóban összeszedsz egy bigét. Szerinted ha elhívsz randizni egy csajt, akivel komolyan össze szeretnél jönni, és te egyből azzal kezded, hogy dugni akarsz, akkor meddig fog ez tartani? Persze, lehetnek kivételek. De ettől függetlenül is, ha van szex, először mindenképpen nagyobb a távolságtartás, és ezért nem mernek egymás előtt fingani, még.

"Minden párkapcsolat a szexualitásra épül, ez tény. Mindaz, amiért valaki megragadja figyelmedet, mindig a szexepillel függ össze. Az a bónusz benne, hogy a választott azért legyen lelki társ is. "

Hosszútávú, komoly kapcsolatról írt a posztoló, ebbe szerintem nem fér bele az, hogy csak szex, és semmi lelki dolog. De nem is ez a lényeg, hanem az, hogy akit szeretek és akihez ráadásul vonzódok is, attól nem undorodok meg, azért mert fingott. Gondolj bele, mi van ha a kedvesed fejtetűt kapna el valakitől, akkor vége a kapcsolatnak, mert elkezdesz undorodni tőle? Vagy ha bőrbetegsége lesz? Mert amiről a poszt szól, abból ez egyenesen következik, hiszen ha testileg nem adja már a maximumot, akkor az ezek szerint a szexuális vonzalom rovására megy. És akkor itt arról nem is beszéltünk, hogy nem minden embernek tökéletes a teste, ha mondjuk párod meglát valakit az utcán, akinek közelebb áll a tökéleteshez, akkor máris rá kezdesz nyomulni?

"Az egymás előtt fingás (és ide sorolhatnám a szinkrón fürdőszoba-használatot, közös fogmosást, fogselyem-használatot, irrigálást, anyámkínját) olyannyira távol áll a "faszt is selyemkesztyűvel" következtetéstől, amennyire te azt elképzelni sem tudod. "

Szerintem meg nagyon is közel áll a kettő. Főleg ha haverok előtt meg mersz fingani, és a csajod előtt meg nem. Egyébként én barátnőm fogkeféjét használtam már, és viszont, habár ez nem rendszeres, és ezt nem is mondom, hogy általánosan elvárható lenne. Szinkrón fürdőszoba használat? Sosem fogod megtudni milyen jó együtt fürödni :-)

Azért az is vicces, hogy én szerinted prűd vagyok, mert azt a tényt ki merem mondani, hogy 9-ből 10-szer első randin nincs szex(egyéjszakás az nem első randi), miközben te a testi illúziókon alapuló kapcsolatot hirdeted. Szerintem az a prűd. Gondolom reggel mikor még büdös a szátok, soha nem csókoltad meg a nődet, sőt azt is megvárod, hogy tökéletes sminkje legyen.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.06.19. 12:26:58

@misbelief:
"A fingás valszeg csak egy eszköz a filozófia bemutatására, a lényeg valahol ott lehet, hogy egy kapcsolatban igyekezni kell fenntartani, hogy _tessünk_ a másiknak, már HA erre még igényünk van. "

Na ez az amiben nagyot téved az olvasó aki írta. Semmi köze a kettőnek egymáshoz. Az egy dolog, hogy ha csak ketten vagyunk együtt, akkor is lefürdünk, barátnőm is sminkeli magát, fésülködik, stb. Ezen kívül figyel az alakjára, nem hízik el. A fingás kérdése szerintem egészen más filozófiáról szól. Ugyanis fingani mindenképpen fingunk, koszosak viszont nem vagyunk, miután lefürdtünk. Ez az óriási különbség a kettő között. Innentől kezdve aki azt állítja tilos fingani a párunk előtt, az az illúziókon alapuló kapcsolat híve, és ennek semmi köze ahhoz, hogy próbálunk tetszeni egymásnak vagy nem. Egyébként a másik, a "nők nem szarnak" illúzió csak szar a nőknek, hiszen így suttyomban kell intézniük a dolgot, ezzel csak szívnak. Ezt nem kívánom annak, akit szeretek. Aki ilyen képmutatást vár el a nőjétől, az vajon eléggé szereti?

(Amúgy itt ül mellettem a barátnőm és bólogat.)

PiaDia 2010.06.19. 13:00:32

@angantyr: "Mindaz, amiért valaki megragadja figyelmedet, mindig a szexepillel függ össze. Az a bónusz benne, hogy a választott azért legyen lelki társ is."

Kedves angantyr, elárulom, hogy ezzel a kijelentéseddel, hogy a lelki társság csak egy bónusz a nők 99%-át felháborítanád, és úgy küldene el a p.csába, hogy meggondolnád mondasz-e ilyet még egyszer.

angantyr 2010.06.19. 23:16:50

@Zabalint: Nő vagyok, és úgy mondtam el a véleményemet.
Egyéjszakás blabla: Arra céloztam, hogy vicces, mennyire nincs fogalmad, az emberek milyen nyomulósak. Csak azért, mert te nem csinálnál valamit, nem tudhatod, hányan csinálják.
Fejtetű? A betegségek és minden szerzett dolog nem szándékosságon alapul, míg a fingás igen. Ne keverjük már a társasházat a házastárssal.

Egyéb: Ha neked nincs igényed arra, hogy tessél a másiknak több év után is, akkor mást nemigen tudok neked mondani: sok szerencsét!

angantyr 2010.06.19. 23:18:54

@PiaDia: Egy kis nőiességet, kérem.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.06.20. 00:42:23

@angantyr:

Teljesen mindegy, hogy szándékos vagy nem szándékos, ha undorodásról beszélsz, meg egymásnak tetszésről. Ilyen alapon az összes elhízott embernek tönkre kellett menjen a kapcsolata, amennyiben ha amikor még elkezdődött, még nem volt elhízva. Ha a fingás olyan komoly undort vált ki, ami már a szexuális vonzalom rovására megy, akkor más, nem szándékos dolog is hasonló hatással lehet, az undor kiváltása ugyanis egyáltalán nem a szándéktól függ.

"Egyéb: Ha neked nincs igényed arra, hogy tessél a másiknak több év után is, akkor mást nemigen tudok neked mondani: sok szerencsét! "

Olvasd el mit írtam, mert ennek az egésznek semmi köze nincsen ahhoz, amiről beszélsz. Semmi köze a fingás visszatartásának a tetszeni akaráshoz. Tudod miért? Mert komoly kapcsolatnál kicsit sem undorodnak egymás fingásától. De ha mégis, akkor az legfeljebb abban a percben tart, mert sok-sok év pozitív élménye után nem a fingáshoz társítja a másikat, nem az fog eszébe jutni az ágyban.

"Arra céloztam, hogy vicces, mennyire nincs fogalmad, az emberek milyen nyomulósak. Csak azért, mert te nem csinálnál valamit, nem tudhatod, hányan csinálják."

Neked fogalmad nincsen, nekem miről van, vagy nincs fogalmam. Te próbálod beállítani, hogy csak az van amiről beszélsz, és én valahol másik korból jöhettem, csak mert én mást látok leggyakrabban magam körül. Én veled ellentétben egy szóval sem mondtam, hogy amit mondasz, olyan nincs, ehhez képest most meg te jössz ezzel a szöveggel. Na ez a vicces. Egyébként még azt sem értetted meg, hogy teljesen irreleváns, hogy én mit csinálnék és mit nem csinálnék, mert ha egy nő első randin nem akar lefeküdni, akkor nem fog. Persze kérdés, hogy ez mennyire van így általában. Leginkább a világ lezüllésén kesergő emberektől hallom azt, hogy ezek a mai fiatal nők fűvel-fával, haveroktól meg inkább azt hogy jó ha 10-ből 1 első randin összejön. Érdekes, mi?

A nőiességről meg annyit, hogy én is és PiaDia is téged a szöveged alapján férfinak sejtettünk. Milyen érdekes...

angantyr 2010.06.20. 11:02:54

A nevem alapján, de ennek magad sem vagy tudatában. Én a többéves visszajelzésből tudom. És én nem káromkodtam.

Tökteljesen mindegy, miről beszélsz, mert egész mást tapasztalsz, mint mások, abból viszont felesleges kisregényt írni.

supracoger · http://supracoger.blog.hu/ 2010.06.20. 11:52:09

nagyon jó poszt, teljesen egyet értek! persze néha kicsúszik, ez van. sőt biztosan vannak olyan akik direkt finganak egyámás előtt és nem megy a szexualitás rovására. de szerintem a nem-fingás hozzátartozik az igényes szexuális élethez. meg kell adni a szexnek a módját, és ebben nekem sem férnek bele az orbitális gázfelhők!

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.06.20. 19:54:38

@angantyr:
"A nevem alapján, de ennek magad sem vagy tudatában."

El sem igazán olvastam a nevedet, csak másoltam, amúgy számomra semlegesen hangzik a nicked, most hogy mondod. A szöveged alapján gondoltalak férfinak. Az meg megint egy óriási tévhit, hogy a férfiak káromkodnak, a nők nem káromkodnak.

"Tökteljesen mindegy, miről beszélsz, mert egész mást tapasztalsz, mint mások, abból viszont felesleges kisregényt írni. "

Nem teljesen mindegy, mert a posztíró az, aki általánosságokat jelent ki, nekem elég néhány esetben megcáfolnom ahhoz, hogy látható legyen, nem tévhit amit annak vél.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.06.20. 22:32:45

@supracoger:
Szerintem a cikk nem a szex közbeni fingásról szól, hanem általában.

supracoger · http://supracoger.blog.hu/ 2010.06.20. 23:46:10

@Zabalint: ki mondta hogy én a szex közbeni fingásról beszéltem? (ja bár Te biztos jobban tudod)
arról van szó hogy nem szivesen pakolok kutyában egy olyan lányt aki 10 percel előtte biológia támadást intézett ellenem.

hogy a poszt címéhez ragaszkodjunk: sem a címben levő állítás, sem a fordítottja nem igaz. lehet attól még bensőséges egy kapcsolat hogy nem fingok mókából előtte! megfordítva, attól hogy fingik valaki párkapcsolatban az nem lesz mindenképp egy boldog kapcsolat. erről szól a cikk címe, hogy ez a tévhit. és én egyetértek.

számomra a partner bugyiban hordott testrészei szexuális jelleggel bírnak, és nem vagyok rá kíváncsi hogyan fingik vagy szarik. tudom hogy szarik, tudom hogy fingik, de nem kell hogy előttem csinálja. így ha meglátom a seggét, nem fogom beflesselni hogy délután milyen büdös volt amit fingott.

felőlem fingjon akárki ahogy akar, én és a párom egymás előtt nem csináljuk (direkt). mégis boldogok vagyunk.

supracoger · http://supracoger.blog.hu/ 2010.06.20. 23:59:16

@Zabalint: "Mert komoly kapcsolatnál kicsit sem undorodnak egymás fingásától."

hogy mersz ilyet tényként leírni?

komoly kapcsolatom van, és undorítónak tartanám ha a párom előttem fingurászna!

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.06.21. 10:45:52

@supracoger:

"ki mondta hogy én a szex közbeni fingásról beszéltem? "

Akkor máskor fogalmazz pontosabban:

"meg kell adni a szexnek a módját, és ebben nekem sem férnek bele az orbitális gázfelhők! "

"arról van szó hogy nem szivesen pakolok kutyában egy olyan lányt aki 10 percel előtte biológia támadást intézett ellenem. "

Érdekes nekem van elég dolog, amire asszociálok a barátnőmről, nem a fingás jut eszembe róla, még akkor is ha volt már, hogy elfingta magát előttem. Természetesen ha első találkozásunkkor tette volna, akkor mélyebb nyomott hagyott volna. Ezért mondom azt, hogy komoly kapcsolatnál már nem számít.

Ha egyszer lerészegedne a nőd, és hányna, akkor otthagynád, mert onnantól kezdve az jutna eszedbe mindig, ha megcsókolnád? És ugyanez, ha nem tehet róla, mert beteg volt?

"hogy a poszt címéhez ragaszkodjunk: sem a címben levő állítás, sem a fordítottja nem igaz. lehet attól még bensőséges egy kapcsolat hogy nem fingok mókából előtte!"

Nem, nem arról szól, hogy mókából nem fingasz előtte, hanem hogy nem fingasz előtte. Érted a különbséget? Ha egész nap együtt vagy a nőddel, és szinte végig szó szerint egymás mellett, akkor biztos hogy rád jöhet. Na ilyenkor szégyenkezve félre vonulsz valami ürüggyel, vagy ott mersz fingani. Én úgy gondolom az éles határ az őszinte bensőséges kapcsolat között nem is itt van, hanem ott, hogy ha tényleg nem viselitek egymás gázait, akkor vagy ott konkrétan közlöd vele, miért mész el, vagy akár diszkrét jelzésedből, de tudja, hogy fingani mész odébb, hogy megóvd a bélgázodtól. Vagy a képmutató verzió, hogy kitalálsz valami ürügyet. Utóbbi időben ez a kamuzásról és másról is előbb-utóbb lehull a lepel, ezért nincs értelme.

"megfordítva, attól hogy fingik valaki párkapcsolatban az nem lesz mindenképp egy boldog kapcsolat. erről szól a cikk címe, hogy ez a tévhit."

"így ha meglátom a seggét, nem fogom beflesselni hogy délután milyen büdös volt amit fingott. "

Én sem, mert sokkal jobb dolgok jutnak az eszembe róla. De mivel nem akarok rosszat neki, azt sem szeretném ha zavarban lenne vagy vissza kellene tartania sokáig, ha fingania kell. Szerintem az a probléma, hogy félsz tőle, hogy erre asszociálnál, pedig szerintem a vonzalomnak kellene sokkal erősebbnek lennie.

"hogy mersz ilyet tényként leírni?
komoly kapcsolatom van, és undorítónak tartanám ha a párom előttem fingurászna! "

Elnézést az általánosításért. Viszont nekem egy idegen bélgázához képest sokkal elviselhetőbb a sajátom vagy a nőmé.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.06.21. 10:51:00

Egyébként a címben megfogalmazott tévhit valóban tévhit, viszont a cikkben átmegy a ló túlsó oldalára a posztoló. A végén már félre is kúr az aki a párja előtt fingani merészel. Ha még kettő mondatot írt volna, már maga lenne a Sátán aki ilyet tesz.

Az viszont egyáltalán nem tévhit, hogy komoly kapcsolatban akár(!) finghat is a nője/csávója előtt az ember. Csak vannak akiknél nem szokás.

A másik meg, hogy lehet én gondolom csak így, de szerintem a szex intimebb dolog mint a fingás.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.06.21. 10:54:37

@supracoger:
Még egy kérdésem van. Hogy oldod meg a wc problémáját? Nincs az a wc illatosító ami azonnal és teljesen elnyomja a szagokat, ha a nőd volt intézni a szilárd dolgait, akkor utána nem mész fél óráig, amíg érezni a szarszagot? Ha mész, arra a szagra nem asszociálsz szex közben? :-)

Tegnap valaki írta a közös fogkefe használatot. Szükség esetén ha valaki otthon hagyta, velünk már előfordult. Valaki megindokolhatná, hogy ilyenkor miért kellett volna inkább nem fogat mosni annak aki otthon hagyta, hiszen a baktérium csere úgyis megvan smároláskor.

supracoger · http://supracoger.blog.hu/ 2010.06.21. 11:05:03

"Ezért mondom azt, hogy komoly kapcsolatnál már nem számít."

az a gáz hogy én nem akarlak arról meggyőzni hogy te "komolytalan" kapcsolatban élsz, te viszont engem igen. van akinél igenis számít. és ettől nem lesz komolytalan a kapcsolat, akárhányszor is írod le az ellenkezőjét

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.06.21. 12:33:33

@supracoger:
Nem a kapcsolat lesz komolytalan, hanem arról beszélek, hogy akár nálatok is beleférhetne, de nem fér bele, mert ti máshogy gondoljátok. Nem véletlenül tettem egy felkiáltójelet zárójelbe az "akár" után. Tehát egy komoly kapcsolatnál már nem gáz, ha valaki a párja előtt fingik, kivéve ha ilyen szokásokat vesztek fel. Az viszont továbbra is gáz szerintem, hogy ha kamuzni kell, mikor fingani vonulsz félre, és a nőd nem tudja igazából miért vonulsz félre. Mert ha ilyen apróságban hiányzik az őszinteség, akkor miben nem?

Az az olvasó viszont, aki a levelet küldte, az én kapcsolatomat nevezi rossznak, nem a címben, hanem alatta, na innen a felháborodás.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.06.21. 12:34:00

Egyébként ha már fingani is mernek egymás mellett, az komoly kapcsolat. Fordítva meg fene tudja.

supracoger · http://supracoger.blog.hu/ 2010.06.21. 12:48:11

"Mert ha ilyen apróságban hiányzik az őszinteség, akkor miben nem?"
"ha már fingani is mernek egymás mellett, az komoly kapcsolat."

na, én tényleg abba hagyom, ilyen mondatokkal képtelen vagyok vitázni

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.06.21. 13:09:33

@supracoger:
Figyelj, az elsőt arra írtam, hogy ha suttyomban lelépsz hogy finganod kell. Ha a nőd tudja, hogy kb. miért vonulsz félre, mert tudja, hogy nem akarsz fingani előtte, az más.

A másik mondatommal meg mi a bajod? Tudod a "gondolkodom, tehát vagyok", az nem azt jelenti, hogy aki nem gondolkodik, az nincsen. Eddig azt hittem nem is akarsz vitatkozni azzal a mondattal, hanem csak azzal, hogy "csakis az a komoly kapcsolat, ahol mernek fingani egymás mellett", mert utóbbival magam sem értettem egyet. De most te is megpróbálsz átesni a ló túloldalára. De lássuk, most már csak azt kéne bizonyítanod, hogy van olyan komolytalan kapcsolat, ahol mernek egymás előtt fingani. Mert én ilyet még nem láttam.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.06.21. 13:11:24

De egyébként tényleg nehéz vitatkozni velem, ha még azt sem érted, mi a különbség az "akkor" és a "csak akkor" között.

supracoger · http://supracoger.blog.hu/ 2010.06.21. 13:47:36

nekem ne magyarázd mi a különbség az akkor és a csak akkor közt :)
sehogy se igaz! "HA fingasz, AKKOR komoly a kapcsolatod" IS hülyeség!

Person zabalint = new Person();
if (zabalint.isFingós()) { zabalint.getKapcsolat().setKomoly(true);
}

ez NEM így megy

misbelief · http://tevhit.blog.hu 2010.06.21. 14:16:33

Amennyiben a felek hozzájárulnak, a remélem még sokáig elhúzódó Zabálint-supracoger vitát be fogom emelni a következő Tévhit-évkönyv bónusz részébe! :)

supracoger · http://supracoger.blog.hu/ 2010.06.21. 14:18:09

lol ok! had élvezkedjen más is a mi kis pisikardozásunkon xD

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.06.21. 14:46:01

@supracoger:
Még mindig nem érted, egyáltalán nem arról volt szó, hogy ha valaki kimondottan fingós, akkor a kapcsolata komoly. Pont arról beszélek, ha a pár egyik tagja sem fingik társaságban, akkor ha csak egyedül vannak kettesben, akkor mernek fingani egymás előtt, na akkor komoly a kapcsolat.

Szóval:

Person supracoger= new Person();
Person supracogerNoje= new Person();
supracoger.setFingikTarsasagban(false);
supracoger.setFingikTarsasagban(false);
Kapcsolat kapcs=new Kapcsolat(supracoger, supracogerNoje);
if(kapcs.getFinganakEgymasElott==true)
kapcs.setKomoly(true);

else{
/*Itt jön minden egyéb*/
}

Na, én ezt állítottam, nem azt, amiről te beszélsz.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.06.21. 14:58:41

@supracoger:
Baszki írtam én is egyet, mire kommenteltem volna, valamiért kiléptetett a rendszer.

A lényeg, hogy most sem érted, mert pont arról van szó, hogy nem különösen fingós emberekről beszélek, hanem teljesen átlagosról, akik nem finganak amúgy társaságban, de a párjuk előtt mégis mernek, akkor a kapcsolatuk szinte biztosan komoly. Legalábbis nem tudom elképzelni, hogy valaki illendően nem fingik társaságban, csak egy bizonyos alkalmi lotyó mellett.

Tehát:

Person supracoger=new Person();
supracoger.setFingikTarsasagban(false);
Person supracogerNoje=new Person();
supracoger.setFingikTarsasagban(false);
Kapcsolat kapcs=new Kapcsolat(supracoger, supracogesNoje);
if(kapcs.getFinganakEgymasElott()==true)
printf("A kapcsolat komoly");
else{
// Itt jön minden más
}

És nem véletlenül nem a komoly változót állítottam be true-ra, hanem kiírtam, hogy a kapcsolat komoly. Ugyanis az "akkor" itt egy állítás, nem a fingástól lesz komoly a kapcsolat, hanem abból látszik, hogy komoly. Szóval ezt a részét sem értetted meg. Mert ha így lenne, akkor odafinganék egy ismeretlen csaj orra alá, majd ő is, aztán már komoly lenne a kapcsolatunk.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.06.21. 14:59:30

Mindkettő elment, a javított verzió az érvényes, a másikat visszavonom, mert a setKomoly-al én is beleléptem abba a hibába, amibe te :-)

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.06.21. 15:03:28

De akkor nézzük is milyen is a profi csúsztatás:

Ezt írtam:
"ha már fingani is mernek egymás mellett, az komoly kapcsolat"

Ebből lett:
"HA fingasz, AKKOR komoly a kapcsolatod"

Majd írtál egy algoritmust, mely szerint:
Ha fingasz, az komollyá teszi a kapcsolatodat.

Tehát akkor szerinted:
"ha már fingani is mernek egymás mellett, az komoly kapcsolat"
="Ha fingasz, az komollyá teszi a kapcsolatodat."

Na én ezzel nem tudok vitatkozni, mert akkor beszélhetek én a zongoráról, ha szerinted zongora=fogkefe.

supracoger · http://supracoger.blog.hu/ 2010.06.21. 15:20:36

inkább írjunk két robotot és harcoltassuk őket egymás ellen

Retardátor, mint semmirekellő 2010.06.21. 19:57:09

ha ti kifingtok már nem lesz komoly kapcsolatotok. ez a végső konzekvencia

2010.06.21. 20:40:01

ez a baj, hogy egyből nekiültök kódolni, ahelyett hogy kigondolnátok, hogy egyáltalán melyik design patternnel kellene dolgozni ;)

hidewatch 2010.06.24. 10:35:54

:D:D:D:D:D:D:D Ó Istenem :D:D:D:D:D:D:D:D

A kódolásos részig is nagyon tetszett, de a kódolásnál majdnem beszartam (férjnél vagyok, nekem szabad ilyeneket csinálni).

Egyébként túlnyomórészt Zabalinttal értek egyet, de szerintem kapcsolata válogatja, mindenesetre én örülök, hogy azonos jogok illetnek meg otthon (= nagyvécézhetek mindenféle komplexus nélkül (sőt, én erőltettem a légfrissitőt :D), és nem kell kamuznom a puki miatt, meg vörösödő fejjel elfütyörésznem a szituációt. Persze igyekszünk egymás auráját kikerülni.)

Azt viszont el sem tudom képzelni, hogy egy "egymás előtt nempukis" kapcsolatban pl. hogy vészelnek át egy hüvelygombát, vagy egy gyerekszülést? És mit csinálnak, ha anyuka első bemutatáskor egy jó kis sűrű tejfölös bablevest főz ebédre?

angantyr 2010.06.27. 16:05:55

@hidewatch: Úgy látom, még ennyi hozzászólás után is nehéz felfogniuk egyeseknek, mi a különbség a szándékosság és a véletlen között.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.06.27. 21:53:25

@angantyr:
Én például elsőre felfogtam, de te nem érted meg, hogy ebben a posztoló érvei szempontjából a szándékosság mint szempont, figyelmen kívül hagyható. Ugyanis a fő érve a vonzalom, az pedig nem szándékosság függő. Ezért vagy szereted valakinek szó szerint minden porcikáját, és nem látod különösen undorítónak azt sem ha undorító dolgai is vannak(mint minden embernek), vagy undorodsz tőle ha undorító dolgai vannak. Viszont ez szelektíven nem működik, hogy amit szándékosan csinál, az undorító, amit nem, az nem.

Kremyyy · http://kremyy.freeblog.hu 2010.06.29. 09:11:58

Bocs,hogy belerondítok a vitába..:)
Én értem mit akar a posztíró,csak lehet,hogy rossz példát választott rá. Tehát a nő X idő után se mászkáljon szakadt melegítőben,zsíros hajjal a pasija előtt,hanem ügyeljen magára. Én tipiusan az a nő vagyok,aki akkor is rendbeteszi magát,ha már 1000edszerre kelünk fel együtt,és úgy végzem az ilyen higiéniai dolgaimat is,hogy ne tűnjön fel. Ha nem bírom visszatartani,akkor kimegyek,vagy ha nem tudok kimenni,akkor igyekszem nem feltűnően intézni,ennyi.

De szerintem is becsúszhat,viszont azt nem kell elfogadni,ha a párokat már nem érdekli,mit csinálnak a másik jelenlétében.

Kremyyy · http://kremyy.freeblog.hu 2010.06.29. 09:21:19

@Zabalint: Nem tudom,én nem használok légfrissítőt,mert nem büdös. :D Aki egészséges (táplálkozás főként) ,az után elvileg nem marad fél óráig szag. Aki után meg igen,az kinyitja az ablakot és benyom egy szagtalanítót.Lehet kapni semlegesítőt,aminek nincs szaga de a bűzt eltünteti..Ennyire egyszerű.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.06.29. 12:09:04

@Kremyyy:
A légfrissítőt nem én mondtam.

Ami a többit illeti, a szándékot értem, de eléggé művilágban élhetsz, ha ezt 100%-osan be is tudod tartani. Már a szakadt melegítőben mászkálásra gondolok például, ha mondjuk elmész túrázni, gondolom nem a legjobbat veszed fel olyan helyre, ahol könnyen tönkremehet. Esetleg, ha sportolsz valamit, akkor meg zuhanyzásig kerülöd a csávódat? Egyébként amit írsz, az mind-mind működik egy felületes kapcsolatban, de mondjuk együtt élésnél hogy valósítod meg, hogy a párod előtt már csak a tiszta, sminkelt valódat mutatod, mint az utcán?

"De szerintem is becsúszhat,viszont azt nem kell elfogadni,ha a párokat már nem érdekli,mit csinálnak a másik jelenlétében. "

Szerintem olyan párt kell keresni, akivel megvalósítható, hogy előtte elég magadat adni, nem kell a lepel. Átvitt értelemben, és szó szerint is. Lehet a komoly kapcsolat nem a legjobb szó rá, mert sok komoly kapcsolat nem ilyen, de a közvetlen, őszinte szerintem ilyen.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.06.29. 12:13:18

Egyébként elmondom férfiként legkevésbé sem érdekelnek a női ruhák, én egy nőt legszívesebben meztelenül látok, amúgy meg ruhánál totál nem érdekel a design. A melegítőhöz képest a kivágott cuccoknak csak az az előnye számomra, hogy több látszik. De a téli elegáns öltözet és a melegítő közötti különbség kicsit sem érdekel. A nők 90%-ban amúgy is egymásnak öltöznek...

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.06.29. 14:22:14

@Zabalint:
Mielőtt valaki félreértené, nem minden nőt látok szívesen meztelenül, de akit nem, annál is teszek a ruhára, és a sminkre is.

bossyka 2010.06.29. 15:53:03

Mi lenne ha felébrednétek végre? eleve miért kell nőt,férfit külön venni ebben a témában,emberek vagyunk,a nő is a férfi is ember,és minden embernek szükségletei vannak,mint evés,ivás..stb,ezekhez bizonyos biológiai gázok hozzá tartoznak akaratlanul is,amit lehet kultúráltan is végezni,és vannak bizonyos helyzetek amikor nem illő,evés vagy sex közben,viszont akár férfi akár nő ha egy párkapcsolaton belül "elengedi" magát,érthető.Komoly betegség és baj lehet abból ha valaki hosszabb ideig visszatartja a szellentést!és ha én szeretek valakit,úgy fogadom el ahogy van,bármi legyen is,milyen lenne már ha a házamban ha ritkán is,de nem finghatnék,mert a pasim azt mondta!ilyen nincs,még ha "ciki" is,de az emberek vele járója,így kell elfogadni az embereket!!

angantyr 2010.06.30. 12:26:51

@bossyka: Azt hiszem, a posztíró egyik mondata ("Az a véleményem, hogy a „nők nem szarnak” látszatát nem csak a lobogó szerelem idejében kell fenntartani...") indította el ezt a megkülönböztetést; ezzel persze tényleg nem lehet egyetérteni. A vitát inkább az váltotta ki, hogy vannak, akik úgy vélik, részben attól bensőséges a kapcsolatuk, hogy a közös tévénézés idejét végigrotyogják, mert a másik is ezt csinálja, vagy mert a másikat úgyse érdekli; míg mások (kevesebben) azon a véleményen voltak, hogy hát ezt tán mégse. Ismét kiemelném a szándékosság és a véletlen megkülönböztetését.
Amúgy nékem tök mindegy, kinek milyen lesz az ilyesmiktől a kapcsolata; a férjemmel például tiszteletben tartjuk az ilyesmit, ha valakire rájön a fingás/lábkörmöt vágnék/fültisztító pálcikát használnék stb., akkor elvonul, hogy ne nézze végig a másik. Másoknak meg úgy tűnik, pont attól jó, ha ezt végignézhetik/hallják/szagolják. Felőlem az orrukat is túrhatják, egészségükre.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.06.30. 20:54:37

"A vitát inkább az váltotta ki, hogy vannak, akik úgy vélik, részben attól bensőséges a kapcsolatuk, hogy a közös tévénézés idejét végigrotyogják, mert a másik is ezt csinálja, vagy mert a másikat úgyse érdekli; míg mások (kevesebben) azon a véleményen voltak, hogy hát ezt tán mégse."

Te csak írsz és nem olvasol, soha senki nem állítja, hogy ettől lesz jó egy kapcsolat. És azt sem, hogy a szándékosan, akár poénból egymás orra alá fingásról lenne szó. Arról van szó, hogy van egy vélekedés, mely szerint egy komoly kapcsolatnál már nem probléma, hogy ha éppen kell, egymás előtt is fingani mernek. Ez messze nem ugyanaz amilyen állítással te folyton vitatkozol, még azután is, hogy hússzor el lett magyarázva, hogy nem ez az állítás. Vagy csak egyszerűen csúsztatsz te is, és próbálsz olyat mások szájába adni, amit soha nem mondtak.

A lényeg, hogy csak sajnálni tudlak, ha nem mersz fingani a párod előtt, de még jobban sajnálni tudlak, amiatt hogy csak végletekben vagy képes gondolkodni. Nem, a "mer fingani előtte" és a "közös tévénézés idejét végigrotyogják" nem ugyanaz, valamint az "attól lesz", és az "akkor" sem ugyanaz.

supracoger · http://supracoger.blog.hu/ 2010.07.02. 13:30:02

Zabalint, inkább írd már meg az ígért cikkedet a sznobizmus blogra a "tervezek is egy cikket a nyelvművelőkről és a helyesírásba mindig belekötő emberekről" témáról!
Egyre gyakrabban lenne szükségem rá, hogy csak belinkeljem amikor leszólnak a csúnya gonosz helyesen írok :)

angantyr 2010.07.03. 09:47:09

@Zabalint: Szerencsétlen te, aki írsz, és nem olvasol. A posztíró állítja, és ebben egyetértek vele, hogy igenis az tesz tartósan vonzóvá valakit, ha ad magára. A fingás nem tartozik ide. Éppen ezért nem arról van szó, hogy "nem merek" fingani a férjem előtt, hanem azért nem teszem, mert nem tartom sem okos, sem vonzó, sem udvarias/figyelmes húzásnak.
Azt is írtam, többször is (csak nem olvastad, vagy nem fogtad fel), hogy más a véletlen, és más a szándékosság. Nem ragozom többször.
Sajnálni meg én sajnállak, amiért a nőd elvisel.
Továbbá szűrő alá teszlek, mert most már zavaró olvasni a baromságaidat.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.07.05. 21:29:21

@angantyr:
Gratulálok a konstruktív hozzáállásodhoz! Hidd el, én se fogom már 21-edszer leírni, amit huszadszorra sem voltál képes felfogni. Szerintem a szándékosság témát 20-szor végigjártuk, és még mindig képtelen vagy megérteni, hogy ennek az egésznek vonzalomhoz semmi köze. De élj csak tovább a fingásmentes művilágodban, az való neked!

Szűrő? Fáj az igazság? :-)

Balance Of Power 2010.07.09. 09:15:46

Zsenialis tema - kar hogy mar kifutott. Mondjuk az erdekelt volna, hogy aki nem fingik a parja elott vagy nem turi ha az fingik, ill. nem hasznaljak egyutt a furdoszobat stb, mit fognak csinalni ha mondjuk a masik urambocsa tartosan beteg, neadjisten mozgasserult lesz? Vagy ha csak siman elrontja a gyomrat...?

Es azert mert befingott az asszony delutan tv-nezes kozben, nem lesz vonzo este a buliban es utana az agyban? Ekkora baromsagot meg eletemben nem hallottam... Az en parom (lany) akkorakat tud bofogni, hogy zeng a haz. Ettol mindig ramjon a rohoges, barataink pedig kalapot emelnek. En viszont kb. eletemben nem fingtam...

2010.07.12. 19:21:29

OFF: remélem csak egy tömegturista jellegű társasutazás gátol az újabb posztokban misbelief, és amint alábbhagy a szezon ismét újabb posztokat olvashatunk itt!

misbelief · http://tevhit.blog.hu 2010.07.14. 22:07:28

@Gibbons: Hát ez az, hogy már visszatértem, csak már nem vagyok ugyanaz az ember! :)

Sz. Petra 2010.08.01. 13:46:38

Sziasztok!

Szerintem erre nincs általános recept, max. ez: fingós a fingóssal, nemfingós a nemfingóssal. Kinek mi fér bele. Én például nagyon érzékeny vagyok erre a témára, mert volt már fingós hapsim. Nem vagyok egy kényeskedő nő, de amit ő leművelt, az már sok volt. Azt mondom, ha egy évben n alkalommal kicsúszik egy-egy, az még belefér, hiszen emberek vagyunk, mindenkinek van emésztése. Nos, az emlegetett "úriembernél" nem ez volt a helyzet. Úgy a második hónapban (távkapcsolat volt) egy reggel hangosan eleresztette magát, én ezt figyelmen kívül hagytam. Ő ezen úgy meglepődött, hogy meg is kérdezte, hallottam-e. És onnantól kezdve nem volt megállás. Szellentett éjjel, szellentett nappal, jól hallhatóan, érezhetően. Hamar kisült, hogy ez számára elsőrendű humorforrás. Volt egy kebelbarátja, akivel sportot űztek a fingásból, nagyokat nyerítettek, én meg vágtam a pofákat, de nem szóltam, mert annyira meg akartam tartani ezt a fickót. (Hozzátenném, ez a két pasi egyetemet végzett, doktori iskolába jártak, járnak - újabb bizonyíték, hogy iskolázottság != kulturáltság.)

Na és aztán az egyik nagy égésem az volt, mikor egyszer a villamoson utazva irtóztató záptojásszag csapta meg az orrom. Ránéztem a "kedvesre", és megkérdeztem, hogy ugye nem? Mire ő harminckettes mosollyal közölte, hogy de.

Mai fejemmel nem bírtam volna ki ennyi időt egy ilyen fickóval, de akkoriban még elég éretlen és függő személyiség voltam.

Ezzel még mindig nem azt akarom mondani, hogy fingani tilos, mert lehet, hogy ez a csávó egy nálam kevésbé kényes (hangsúlyozom, hogy én magam egyáltalán nem vagyok kényes) lánnyal jó kapcsolatban élhet, aki számára szintén poénforrás a fing. Ez az exem egyébként rá akart venni engem is, hogy előtte fingjak recsegve, mert az olyan vicces. Hát, nem tudom, én annyira nem tartottam annak. :)

És hogy levonjam a tanulságot: ebben a kapcsolatomban szerintem nem maga a fingás ténye volt a gond, hanem az, hogy

1. én nem elég határozottan kértem, hogy hagyja abba (jeleztem ugyan, hogy nem tetszik, de nem volt elég határozott);

2. ő teljesen figyelmen kívül hagyta, hogy engem zavar a tevékenysége, sőt a vége felé szándékosan provokált is.

Tanulság? Ha eltér a fingásszint, akkor meg kell beszélni. Ha a fingós fél lecsökkenti a mennyiséget, vagy legalábbis próbálja, az jó. Ha meg nem, akkor hagyni az egészet. Mert aki fingós, az világéletében az marad.

Kremyyy · http://kremyy.freeblog.hu 2010.08.02. 11:26:27

@Zabalint: Ha meztelenül,smink nélkül szeretsz bele a csajba,oké. De általában nem így van. A ruha,a haj,a smink mind kiteszik a nőt. Ő így szeretett belém,igenis érdekli,mi van rajtam,nem spórol megjegyezni sem,hogy tetszik vagy nem tetszik valaki. Egy szép fehérnemű amúgyis kellemesebb látvány ágybabújás előtt,mintha nincs egy nőn semmi.(nem én mondtam..)
Szóval attól még nem lesz valaki mű,hogy ad magára. Sportolásnál egyrészt nincs velem,másrészt akkor is normális ruhát veszek fel,nem szakadt melegítőt.
Attól még,hogy elfogad zsíros hajjal,szemüveggel,pattanásokkal is,nem kell elengednem magam és úgy megjelenni.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.08.05. 19:20:06

@Kremyyy:

"Ha meztelenül,smink nélkül szeretsz bele a csajba,oké."

Nem arról volt szó, hogy hogyan szeretek belé. Ha szeretem akkor ugyanúgy szeretem sminkben mint nélküle.

"A ruha,a haj,a smink mind kiteszik a nőt."

Szóval akkor meztelenül és/vagy smink nélkül a nő nem egész?

"Sportolásnál egyrészt nincs velem,másrészt akkor is normális ruhát veszek fel,nem szakadt melegítőt."

Sportja válogatja, hogy milyen ruházatra van szükség, ráadásul előbb-utóbb minden melegítő szakadt lesz, ha intenzíven használják. Havonta kidobhatod, ha azt szeretnéd, hogy mindig kifogástalan melegítőd legyen. Persze a másik lehetőség, hogy havonta 1-2-szer sportolsz...

És most itt nem arról van szó, hogy az emberek ne foglalkozzanak a külsejükkel, de az nem normális ha egyeseket a nap 24 órájában ez foglalkoztat. Vagy te vagy az aki középiskolai osztálykiránduláson nyavajogtál mikor el kellett menni 2 km-t túrázni, majd még inkább nyavajogtál mikor rádszállt egy bogár, mikor pedig a ruhádra ráfröccsent a sár, legszívesebben kimentél volna a világból szégyenedben?

soldat 2010.08.18. 12:01:05

Én úgy fingok, mint egy ló.
Folyamatosan.

DeStRoYeR 2010.08.26. 20:12:11

Kedves cikkíró!
Neked volt már komoly kapcsolatod? Nem hinném. Ha lett volna egyetlen egy belsőséges kapcsolatod, akkor nem írnál ilyen sületlenségeket... :-)

Nekem egyetlen olyan kapcsolatom volt, amiben teljes lelki társakká váltunk a párommal, és mi fingottunk egymás előtt. Ez azt jelenti, hogy a másikat úgy fogadod el, (embernek) ahogy van. Minek a képmutatás. Engem nem zavart, hogy fingik a csaj, sőt, az se, ha büdös volt. Max fintorogtunk, meg röhögtünk. És semmi köze a vágy elmúlásához, mivel az első éjszakán közöltem, vele, hogy azt akarom, hogy fingjunk egymás előtt. Persze nem orgazmus közben :-D

Sőt, le is pisiltük egymás lábát zuhanyzás közben. És akkorákat röhögtünk, mint állat. És akkorákat szexeltünk, mint egy ház. Na akkor ez most hogy is van? :-D

Találj valakit, akivel őszinte tudsz lenni, el tudod engedni magad, és nem kell feszengened még 20 év házasság után is!!!
Jó keresést! :-)
süti beállítások módosítása