Tévhitek blogja - Utolsó kommentek
blfr7@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://tevhit.blog.hu/2010/05/13/tevhit_65_a_melegeknek_jo_a_stiluserzeke_jo_az_izlese/full_commentlist/1#c35257126
Válasz erre: Tévhit #65: A melegeknek jó a stílusérzéke, jó az ízlése
2018-05-23T14:52:14+02:00
2018-05-23T14:52:14+02:00
cradbox
http://blog.hu/user/21006
Látszik, hogy halvány fogalmad sincs az egészről, csak két kávé között posztoltál egyet. Egy átlagos melegnek semmi köze a LM és az egyéb médiamelegek által leprezentált stílushoz.
https://tevhit.blog.hu/2009/11/24/tevhit_32_a_mufenyo_izlestelen/full_commentlist/1#c20737411
Válasz erre: Tévhit #32: A műfenyő ízléstelen
2013-10-03T22:31:27+02:00
2013-10-03T22:31:27+02:00
Miklós Barabás
http://blog.hu/user/794188
<a rel="nofollow" href="http://mufenyo.net/">mufenyo.net/</a>
https://tevhit.blog.hu/2010/03/30/tevhit_60_14_fokban_mar_indokolt_a_rovid_ujju/full_commentlist/1#c18969487
Válasz erre: Tévhit #60: 14 fokban már indokolt a rövid ujjú
2013-02-04T17:36:32+01:00
2013-02-04T17:36:32+01:00
Handcore
http://blog.hu/user/88040
Ne haragudj de ez a poszt nagyon gyenge...Mondjuk nem csak ez.<br />
Én így érzem magam jól, alig várom, hogy ne kelljen hosszúnadrágot, kabátot, pulóvert felvenni. Itt be is fejeztem a blog olvasását. Bár ahogy látom nem is folytatódott 2010 után.
https://tevhit.blog.hu/2009/10/29/tevhit_22_a_digitalis_kepkeret_jo_ajandek/full_commentlist/1#c18574108
Válasz erre: Tévhit #22: A digitális képkeret jó ajándék
2012-12-17T19:35:39+01:00
2012-12-17T19:35:39+01:00
Jimboy
http://blog.hu/user/768688
Ezt a sok baromságot :D szubjektív vélemény nyilvánítás, egy hozzá nemértő személytől!<br />
<br />
1. Ki rak 1600 képet a gépbe? Ennek semmi értelme!!! kb. 10db a legkedvesebb képeidből elég.<br />
2. Megunod a képeid nézegetését :D Ezt még magyarázni sem kell<br />
3. hallottál már a programozható ki és bekapcsolás funkcióról? Ha már fikázol valamit, olvass utána hogyan is működik...<br />
4. Porfogó a digitális képkeret? Mert az eredeti nem az...<br />
<br />
Én véleményem: helyet szabadít fel, programozható a ki- és bekapcsolása, ébresztőnek és naptárnak is lehet használni, szerelhető keret, magaddal viheted és mutogathatod másoknak a képeket (nagyobb mint a mobil)...és igen "szívünkbe pedig melegség költözik az éppen kivetített kép láttán"
https://tevhit.blog.hu/2009/11/09/tevhit_26_a_windows_szar/full_commentlist/1#c17896414
Válasz erre: Tévhit #26: A Windows szar
2012-09-26T08:13:18+02:00
2012-09-26T08:13:18+02:00
fluffysajt
http://blog.hu/user/645548
Én sem ócsárolni akarom a windowst. Elvégre ha tényleg olyan szar lenne, az említett alkalmazott sem tudná szidni, hogy winfos, mert más lenne a gépén. Egyszerűen vannak feladatok, amit másban kényelmetlen, vagy lehetetlen megoldani. Linux párti vagyok, de be kell ismernem, hogy néhány dolog miatt kénytelen vagyok windowst használni, mert a wine sem képes bármire. Viszont az, hogy nehezebb utat választottak MS-ék, kicsit túlzás. Mert pl egy építési vállalat nem képes arra, hogy valamit egyszer elkészít, aztán már csak másolással végtelenségig szaporítja. Minden egyes elkészített ház ugyanúgy évekbe telhet, mindegyiknél ugyanúgy fizetni kell az alapanyagot és a munkabért. Míg egy softwaret csak egyszer kell megcsinálni. Ezért van az, hogy 10 ből 8 kalóz winnel is a leggazdagabb, mert a bevételhez képest kb nulla a kiadás, amibe került egyszer elkészíteni, hogy utána mindenkinek eladják. Épp ezért röhejes az a kifejezés, hogy lopott windows. Ha valamit lopnak, az hiányzik az eredeti helyről. Mert egyedi volt. A windows ugyanúgy megvan az MS nél, a felhasználóknál is. Akkor honnan lopták a warezesek? Sehonnan. Csak akinek tele van a zsebe, annak kevés ami van. És ilyen mesterségesen eltúlzott erkölcsi normát akar mindenki fejébe verni, hogy lopásnak minősül, ha nekik nem termel hasznot. Mert más veszteségük 100% hogy nincs!
https://tevhit.blog.hu/2010/07/14/olvasoi_tevhit_nyaron_a_beton_fellocsolasa_husit/full_commentlist/1#c16047574
Válasz erre: Olvasói Tévhit: Nyáron a beton fellocsolása hűsít
2012-03-09T09:45:56+01:00
2012-03-09T09:45:56+01:00
drake1984
http://blog.hu/user/441402
Jó esetben ha a víz hidegebb mint a levegő leve hőt von el.. egyrészt. Másrészt a halmazállapot-változás (foly->légnemű) is nagy mennyiségű hőt von el a környezetből, vagy pl. a bőrről ahogy elpárolog.<br />
Butuska kis bejegyzés, de sebaj :P
https://tevhit.blog.hu/2010/07/31/eljott_a_bucsu_ideje_1/full_commentlist/1#c15093401
Válasz erre: Eljött a búcsú ideje :(
2011-11-30T21:24:18+01:00
2011-11-30T21:24:18+01:00
AdamBast
http://blog.hu/user/283167
legalább egy második pdf-et kaphattunk volna :(
https://tevhit.blog.hu/2009/11/26/tevhit_33_a_notorius_kesok_jopofak/full_commentlist/1#c15036636
Válasz erre: Tévhit #33: A notórius késők jópofák
2011-11-24T17:46:01+01:00
2011-11-24T17:46:01+01:00
The Cure
http://blog.hu/user/477121
Nagyobb csoportnál ritka, hogy valakire várnának a kezdéssel.
https://tevhit.blog.hu/2009/11/26/tevhit_33_a_notorius_kesok_jopofak/full_commentlist/1#c15036630
Válasz erre: Tévhit #33: A notórius késők jópofák
2011-11-24T17:44:37+01:00
2011-11-24T17:44:37+01:00
The Cure
http://blog.hu/user/477121
Aki sokat szorong az is gyakran elkésik és aki OCD-s az is, és a depresszió is okozhat ilyet, nem kell egyből önzőnek sértegetni valakit ilyenek miatt.
https://tevhit.blog.hu/2009/11/09/tevhit_26_a_windows_szar/full_commentlist/1#c14641284
Válasz erre: Tévhit #26: A Windows szar
2011-10-07T14:51:53+02:00
2011-10-07T14:51:53+02:00
Joshaky
http://blog.hu/user/655923
Üdv. Nem ócsárolni akarom a windowst, de ha belegondolsz, talán azért van 10ből 8gépen warez verzió, mert undorítóan drága. Nekem 64bites kéne, egyszerű papírtokos változat 60ezer jó, kemény magyar valuta. Köszönöm, de annyiért nem kell... Ha lenne havi 300e+ Huf fizetésem, talán. Túl sokat kérnek érte. ha lenne mondjuk 20e Huf, akkor megvenném, mert nem rossz a windows 7 például. :)<br />
Addig is, nekem csóró gyereknek "Jó lesz"- persze azután is fentmaradna ;P- a linux is :)
https://tevhit.blog.hu/2009/10/29/tevhit_22_a_digitalis_kepkeret_jo_ajandek/full_commentlist/1#c14463637
Válasz erre: Tévhit #22: A digitális képkeret jó ajándék
2011-09-15T11:21:02+02:00
2011-09-15T11:21:02+02:00
ablakos
http://blog.hu/user/590848
A képeiteket egyedi ajándékokra is tehetitek. Manapság sokan élnek ilyen lehetőségekkel.<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://daburandecor.hu/webaruhaz/browse/5-ajandektargyak?sef=hc">daburandecor.hu/webaruhaz/browse/5-ajandektargyak?sef=hc</a>
https://tevhit.blog.hu/2010/07/31/eljott_a_bucsu_ideje_1/full_commentlist/1#c14171255
Válasz erre: Eljött a búcsú ideje :(
2011-08-09T16:27:35+02:00
2011-08-09T16:27:35+02:00
visszatérést követelek!
https://tevhit.blog.hu/2009/12/16/tevhit_40_a_laptopozas_kenyelmes/full_commentlist/1#c14104960
Válasz erre: Tévhit #40: A laptopozás kényelmes
2011-07-30T16:48:32+02:00
2011-07-30T16:48:32+02:00
Kellemes Zérókomponista (törölt)
http://blog.hu/user/624971
Alumíniumtálca a konyhából a top alá. Jó hőelvezető, nem csúszik a combjaim közé a gép. Ventit is kikötöttem, ne visítson, az alátét úgy is hűt eleget.<br />
Hihetetlen amiket írkáltok, hogy ágyból kényelmetlen, meg blabla. Nekem pont, hogy bejött, és 3 hó laptopozás után most tartok ott, hogy ELADOM, - itthonról dolgozom - mert képes szétfolyni az egész nap, mert fel sem kelek, mert minek? Oldalt fekve, félig fekve, ezek vannak. Hason hülyeség, az kinyírja a derekat, könyököket tényleg. Többivel nem tudom elképzelni mi a bajotok. Lényeg, hogy 15+ éve asztali konstrukciót toltam székről vagy fotelből - hiányzik az. S mint kiderült hosszútávon ildomosabb is. Kényelmes ülőfotel a titok. Szerintem.
https://tevhit.blog.hu/2010/07/31/eljott_a_bucsu_ideje_1/full_commentlist/1#c13627858
Válasz erre: Eljött a búcsú ideje :(
2011-05-31T14:47:58+02:00
2011-05-31T14:47:58+02:00
Még mindig nincs előrelátható esély a visszatérésre?
https://tevhit.blog.hu/2010/01/26/tevhit_49_alternativ_dalszoveg_kolteszet/full_commentlist/1#c13455397
Válasz erre: Tévhit #49: Alternatív dalszöveg = költészet
2011-05-11T16:35:09+02:00
2011-05-11T16:35:09+02:00
media369
http://blog.hu/user/606993
hááát, nem olvasom a blogod, ezért nem ismerlek egyik ismerősöm blogján találtam rád, és nem hagyhattam szó nélkül:<br />
<a rel="nofollow" href="http://caprice97.blogspot.com/2011/05/hoocy-en-veled-vagyok.html">caprice97.blogspot.com/2011/05/hoocy-en-veled-vagyok.html</a><br />
olvasd el, hátha találsz választ a kérdéseidre ;)
https://tevhit.blog.hu/2010/01/22/tevhit_48_a_teahazaknak_van_letjogosultsaga/full_commentlist/1#c11920885
Válasz erre: Tévhit #48: A teaházaknak van létjogosultsága
2010-12-17T18:38:53+01:00
2010-12-17T18:38:53+01:00
Nebameg
http://blog.hu/user/66435
<a href="http://tevhit.blog.hu/2010/01/22/tevhit_48_a_teahazaknak_van_letjogosultsaga?fullcommentlist=1#c11916545" class="reply_nick_172438" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11916545 );">@Pacsker</a>: Az a baj a blogolással, h egy csomó olyan ember is elmondhatja a véleményét, aki nem ért velem egyet. Egyetértünk? Szóval igyál egy jó, minőségi teát, mondjuk 750 Ft-ért a Dévaj Teknősben, vagy bárhol. Esetleg olcsón otthon. Akkor is marad egy csomó ember, aki 50 pénzt is sajnálni fog egy csésze melegvízért.
https://tevhit.blog.hu/2010/01/22/tevhit_48_a_teahazaknak_van_letjogosultsaga/full_commentlist/1#c11916545
Válasz erre: Tévhit #48: A teaházaknak van létjogosultsága
2010-12-17T11:12:45+01:00
2010-12-17T11:12:45+01:00
PPJ
http://blog.hu/user/172438
Az a baj a blogolással, hogy minden feldühödött inkompetens ember világgá is kürtölheti, hogy mennyire nem ért valamihez.<br />
<br />
Öregem, téged átbasz.. bocs átszabtak. Te nem teát ittál, és nem jó áron.<br />
<br />
Ne legyél olyan leegyszerűsítő, hogy bezáratnád az összes teaházat, csak mert egyszer és egy teázóban csalódtál.<br />
<br />
Sokan érzik a különbséget, és relatíve olcsón!<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://shupuerh.blog.hu/2010/12/16/nem_eri_meg_filteres_teat_inni">shupuerh.blog.hu/2010/12/16/nem_eri_meg_filteres_teat_inni</a>
https://tevhit.blog.hu/2010/01/26/tevhit_49_alternativ_dalszoveg_kolteszet/full_commentlist/1#c11833005
Válasz erre: Tévhit #49: Alternatív dalszöveg = költészet
2010-12-09T11:15:10+01:00
2010-12-09T11:15:10+01:00
Donna Anna
http://blog.hu/user/463185
Én minden popzenét egyformán lenézek, a szöveg nem is érdekel. <br />
<br />
Az operák szövege is röhejes, de abban legalább a zene tetszik.
https://tevhit.blog.hu/2009/10/21/tevhit_19_hosszu_hetvege_elott_felevnyi_elelmet_kell_beszerezni/full_commentlist/1#c11823470
Válasz erre: Tévhit #19: Hosszú hétvége előtt félévnyi élelmet kell beszerezni
2010-12-08T13:28:25+01:00
2010-12-08T13:28:25+01:00
Donna Anna
http://blog.hu/user/463185
Anyám ilyenkor: "mindenki háborúra készül, minket is beleértve".
https://tevhit.blog.hu/2009/10/06/tevhit_11_a_metron_lehet_zenet_hallgatni/full_commentlist/1#c11801486
Válasz erre: Tévhit #11: A metrón lehet zenét hallgatni
2010-12-06T14:21:53+01:00
2010-12-06T14:21:53+01:00
Donna Anna
http://blog.hu/user/463185
Én Wagnert szoktam hallgatni, üvöltő rézfúvósokat és fortissimo hőstenorokat semmilyen metrózaj nem tud alázni! :D
https://tevhit.blog.hu/2009/08/18/tevhit_3_a_magyar_cukraszat_remekei_fensegesek/full_commentlist/1#c11801454
Válasz erre: Tévhit #3: A magyar cukrászat remekei fenségesek
2010-12-06T14:19:19+01:00
2010-12-06T14:19:19+01:00
Donna Anna
http://blog.hu/user/463185
Én eleve utálom a tortákat, szülinapon is csak egy szeletet gyűrök le, aztán leszarom, egyék meg mások.<br />
<br />
Maradok a jó savanykás, könnyű almáspiténél és a saját készítésű hatlaposnál/mákos kalácsnál.
https://tevhit.blog.hu/2009/11/26/tevhit_33_a_notorius_kesok_jopofak/full_commentlist/1#c11801322
Válasz erre: Tévhit #33: A notórius késők jópofák
2010-12-06T14:08:51+01:00
2010-12-06T14:08:51+01:00
Donna Anna
http://blog.hu/user/463185
A minap a Keletinél fagytam jéggé, mert a közel lakó "idegenvezetőm" nem bírt időre odaérni. Bent ugyanolyan hideg volt, mint kint, és ijesztő pofák ólálkodtak a környéken. Két koldust ráztam le az "olasz levés színlelés" alkalmazásával. Olaszul ugyanis senki sem tud. Németül, angolul esetleg pötyög.
https://tevhit.blog.hu/2009/12/16/tevhit_40_a_laptopozas_kenyelmes/full_commentlist/1#c11800891
Válasz erre: Tévhit #40: A laptopozás kényelmes
2010-12-06T13:30:38+01:00
2010-12-06T13:30:38+01:00
Donna Anna
http://blog.hu/user/463185
Reggelizőtálca, lábakkal, amilyent a kórházban használnak.Így nem nyom, és alatta még lehet helyzetet változtatni.
https://tevhit.blog.hu/2010/03/01/olvasoi_tevhit_aki_nezi_a_baratok_kozt_ot_szinvonalasnak_is_tartja/full_commentlist/1#c11800368
Válasz erre: Olvasói Tévhit: Aki nézi a „Barátok közt”-öt, színvonalasnak is tartja
2010-12-06T12:40:27+01:00
2010-12-06T12:40:27+01:00
Donna Anna
http://blog.hu/user/463185
A könysorozat is függőséget okoz :D Én se bírok leszállni a Korongvilágról, amíg mindet ki nem olvasom. Salvatore egyre szarabb, klisébb sötételf-sorozata dettó. Már csak a zsoldos meg a bérgyilkos miatt olvasom, de a főhőst ki kéne nyírni!<br />
<br />
(A Korong legalább jó.)
https://tevhit.blog.hu/2010/01/22/tevhit_48_a_teahazaknak_van_letjogosultsaga/full_commentlist/1#c11799738
Válasz erre: Tévhit #48: A teaházaknak van létjogosultsága
2010-12-06T11:30:13+01:00
2010-12-06T11:30:13+01:00
Donna Anna
http://blog.hu/user/463185
Egyetértek. Kihoznak valami eresztős szűrőben egy ki tudja, hányszor leforrázott gizgazt, és csak külön könyörgésre adnak cukrot vagy citromlevet. A legtöbb tea magában keserű szar. <br />
<br />
Még jobb a fületlen csésze a baszottforró teához! Legközelebb leszarom az illemet és sört fogok inni a szusihoz.
https://tevhit.blog.hu/2010/03/24/tevhit_59_az_agyba_vitt_reggeli_idillje/full_commentlist/1#c11799673
Válasz erre: Tévhit #59: Az ágyba vitt reggeli idilli
2010-12-06T11:24:21+01:00
2010-12-06T11:24:21+01:00
Donna Anna
http://blog.hu/user/463185
És akkor a takaróra kiömlő kávéról meg a morzsákról még nem is beszéltünk! Kellene a fenének, én még akkor is felkelek enni, ha beteg vagyok.
https://tevhit.blog.hu/2009/08/29/tevhit_7_otevente_osztalytalalkozni_kell/full_commentlist/1#c11799515
Válasz erre: Tévhit #7: Ötévente ’osztálytalálkozni’ kell
2010-12-06T11:09:36+01:00
2010-12-06T11:09:36+01:00
Donna Anna
http://blog.hu/user/463185
Baszok rájuk, max., azért mennék osztáltalálkozóra, hogy halomra lőjem őket.
https://tevhit.blog.hu/2010/03/03/tevhit_55_a_hangoskonyv_jo_ajandek/full_commentlist/1#c11799030
Válasz erre: Tévhit #55: A hangoskönyv jó ajándék
2010-12-06T10:30:44+01:00
2010-12-06T10:30:44+01:00
Donna Anna
http://blog.hu/user/463185
Gyűlölöm! Valahányszor valami angol könyvet keresek pdf-ben, mindig csak hangoskönyveket ajánl letöltésre, ami nem kell.
https://tevhit.blog.hu/2009/12/16/tevhit_40_a_laptopozas_kenyelmes/full_commentlist/1#c11741901
Válasz erre: Tévhit #40: A laptopozás kényelmes
2010-11-30T17:13:43+01:00
2010-11-30T17:13:43+01:00
atamu
http://blog.hu/user/219617
Sziasztok. olvasgatam , a problémátokat, és van egy jo hirem a számotokra, jövöre kaphato lesz egy uj laptoptarto , most fogom szabadalmaztatni, egyenlöre csak annyit irok rola hogy nem kell többet az ágyban vagy a kanapén magunkon tartani a gépet meg kényelmetlenül szenvedni. nagyon sok álithatosága lesz.
https://tevhit.blog.hu/2010/07/28/tevhit_70_kisgyerekeket_szabad_eskuvoi_szertartasra_vinni/full_commentlist/1#c11711266
Válasz erre: Tévhit #70: Kisgyereket szabad esküvőre vinni
2010-11-27T18:00:46+01:00
2010-11-27T18:00:46+01:00
Toeck Filkow
http://blog.hu/user/527278
<a href="http://tevhit.blog.hu/2010/07/28/tevhit_70_kisgyerekeket_szabad_eskuvoi_szertartasra_vinni?fullcommentlist=1#c10721494" class="reply_nick_324825" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10721494 );">@Frengi</a>: Akkor már nem is olyan ifjak...
https://tevhit.blog.hu/2009/10/11/tevhit_13_bebaszni_komoly_teljesitmeny/full_commentlist/1#c11398234
Válasz erre: Tévhit #13: Bebaszni komoly teljesítmény
2010-10-25T21:07:03+02:00
2010-10-25T21:07:03+02:00
misbelief
http://blog.hu/user/313533
<a href="http://tevhit.blog.hu/2009/10/11/tevhit_13_bebaszni_komoly_teljesitmeny?fullcommentlist=1#c11391370" class="reply_nick_354331" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11391370 );">@TROLL</a>: egy kukkot nem értek, a Googleba meg nincs kedvem beütni - nyilván valami magasröptű értekezés, Hamvas Bélát is benyomhattál volna. De látatlanban is kötve hiszem, hogy a sugárhányást magasztalja.<br />
<br />
Szóval meg lehet mindent ideologizálni, de a tényen nem változtat... :-/
https://tevhit.blog.hu/2009/10/11/tevhit_13_bebaszni_komoly_teljesitmeny/full_commentlist/1#c11391370
Válasz erre: Tévhit #13: Bebaszni komoly teljesítmény
2010-10-25T09:39:33+02:00
2010-10-25T09:39:33+02:00
TROLL
http://blog.hu/user/354331
Kicsit későn akadtam erre a posztra. Bizonnyal igazad van, változnak az idők, sok száz év után mostantól komoly ember ilyen verseket sem ír:<br />
<br />
In taberna quando sumus<br />
<br />
In taberna quando sumus<br />
non curamus quid sit humus,<br />
sed ad ludum properamus,<br />
cui semper insudamus.<br />
Quid agatur in taberna<br />
ubi nummus est pincerna,<br />
hoc est opus ut queratur,<br />
si quid loquar, audiatur.<br />
<br />
Hoc est opus ut queratur,<br />
si quid loquar, audiatur.<br />
<br />
Quidam ludunt, quidam bibunt,<br />
quidam indiscrete vivunt.<br />
Sed in ludo qui morantur,<br />
ex his quidam denudantur<br />
quidam ibi vestiuntur,<br />
quidam saccis induuntur.<br />
Ibi nullus timet mortem<br />
sed pro Baccho mittunt sortem:<br />
<br />
Ibi nullus timet mortem<br />
sed pro Baccho mittunt sortem:<br />
<br />
Primo pro nummata vini,<br />
ex hac bibunt libertini;<br />
semel bibunt pro captivis,<br />
post hec bibunt ter pro vivis,<br />
quater pro Christianis cunctis<br />
quinquies pro fidelibus defunctis,<br />
sexies pro sororibus vanis,<br />
septies pro militibus silvanis.<br />
<br />
Octies pro fratribus perversis,<br />
nonies pro monachis dispersis,<br />
decies pro navigantibus,<br />
undecies pro discordaniibus,<br />
duodecies pro penitentibus,<br />
tredecies pro iter agentibus.<br />
Tam pro papa quam pro rege<br />
bibunt omnes sine lege.<br />
<br />
Bibit hera, bibit herus,<br />
bibit miles, bibit clerus,<br />
bibit ille, bibit illa,<br />
bibit servis cum ancilla,<br />
bibit velox, bibit piger,<br />
bibit albus, bibit niger,<br />
bibit constans, bibit vagus,<br />
bibit rudis, bibit magnus.<br />
<br />
Bibit pauper et egrotus,<br />
bibit exul et ignotus,<br />
bibit puer, bibit canus,<br />
bibit presul et decanus,<br />
bibit soror, bibit frater,<br />
bibit anus, bibit mater,<br />
bibit ista, bibit ille,<br />
bibunt centum, bibunt mille.<br />
<br />
Parum sexcente nummate<br />
durant, cum immoderate<br />
bibunt omnes sine meta.<br />
Quamvis bibant mente leta,<br />
sic nos rodunt omnes gentes<br />
et sic erimus egentes.<br />
Qui nos rodunt confundantur<br />
et cum iustis non scribantur.
https://tevhit.blog.hu/2010/02/26/tevhit_54_a_husetelek_kiralya_a_veres_steak/full_commentlist/1#c11248627
Válasz erre: Tévhit #54: A húsételek királya a véres steak
2010-10-09T23:26:20+02:00
2010-10-09T23:26:20+02:00
musi
http://blog.hu/user/84572
látszik, hogy nem ettél még steak-et. a steaket nem pácolják, és nem rágós, ha normálisan készítik el. de biztos mindenki hülye aki steaket eszik, csak te vagy az okos...
https://tevhit.blog.hu/2009/09/20/tevhit_8_a_kisgyerekekre_mosolyogni_kell/full_commentlist/1#c11241166
Válasz erre: Tévhit #8: A kisgyerekekre mosolyogni kell
2010-10-08T21:01:52+02:00
2010-10-08T21:01:52+02:00
alte trottel
http://blog.hu/user/111085
Kissé megkésve, de attól az igaz még igaz marad:<br />
<br />
"Gyereket is lehet utálni, csak szív kell hozzá!"<br />
(királyhegyi)
https://tevhit.blog.hu/2009/10/08/tevhit_12_a_jolszitualt_emberek_kezet_mosnak/full_commentlist/1#c11125406
Válasz erre: Tévhit #12: A jólszituált emberek kezet mosnak
2010-09-26T18:09:32+02:00
2010-09-26T18:09:32+02:00
Wannabe
http://blog.hu/user/36984
<a href="http://tevhit.blog.hu/2009/10/08/tevhit_12_a_jolszitualt_emberek_kezet_mosnak?fullcommentlist=1#c10968705" class="reply_nick_286521" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10968705 );">@I. P. S.</a>: A problémára a megoldás az automata csap meg szappanadagoló, lásd duna plaza (meg egyéb korszerű helyek) wc-i.
https://tevhit.blog.hu/2009/10/08/tevhit_12_a_jolszitualt_emberek_kezet_mosnak/full_commentlist/1#c11008741
Válasz erre: Tévhit #12: A jólszituált emberek kezet mosnak
2010-09-14T12:47:06+02:00
2010-09-14T12:47:06+02:00
nitro1
http://blog.hu/user/111285
Akkor megmosod a csap tekerőkéjét, vagy hogyhívják, aztán a kezedet is megint, és elzárod. :-P
https://tevhit.blog.hu/2009/08/18/tevhit_3_a_magyar_cukraszat_remekei_fensegesek/full_commentlist/1#c10973361
Válasz erre: Tévhit #3: A magyar cukrászat remekei fenségesek
2010-09-10T12:34:56+02:00
2010-09-10T12:34:56+02:00
Intizar
http://blog.hu/user/288352
<a href="http://tevhit.blog.hu/2009/08/18/tevhit_3_a_magyar_cukraszat_remekei_fensegesek?fullcommentlist=1#c10969052" class="reply_nick_286521" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10969052 );">@I. P. S.</a>: Mi ez az okosság, hogy nem úgy hangzik? Aki úgy írja, nyilván azért írja úgy, mert úgy mondja. Mégsem érti félre senki. Írásban sem.
https://tevhit.blog.hu/2009/08/28/tevhit_6_egyenisegek_vs_tucatemberek/full_commentlist/1#c10969778
Válasz erre: Tévhit #6: Egyéniségek vs. tucatemberek
2010-09-10T01:56:28+02:00
2010-09-10T01:56:28+02:00
I. P. S.
http://blog.hu/user/286521
Így egy évvel később olvasva a posztot, úgy látom, hogy sok dolgot, amit Skulonak mondtatok, rám is mondhattátok volna. Úgyhogy egy kicsit védeném. <br />
<br />
Minden az arányokon és a határokon múlik. Misbelief összemossa a különböző szubkultúrákat. A plázacicák és a többi tinidivat között viszont van egy apró, de lényeges különbség. A különböző irányzatok mind valamilyen világképpel járnak együtt, általában lázadó, társadalomkritikai hangot ütnek meg. Emiatt akarnak feltűnően kinézni is, vagy ezzel magyarázzák. A rock például legendás erről, a punk szintén az elvárásokkal szembeni lázadásból indult, az emo világképe annyira elszomorító, hogy szerintük talán az öngyilkosság az egyetlen helyes lépés. <br />
<br />
A plázacicák ezzel szemben nem lázadnak. Egész tevékenységük abban merül ki, hogy az általában szépnek tekintett dolgokat magukra aggatják. Ennek nincs különösebb társadalmi üzenete, vagy ha van, akkor az, hogy ő kifejezetten elégedett a "fennálló renddel", és szeretne az ingyenélő, kitartott feleségek közé tartozni. <br />
<br />
Ez az üzenet pedig egészen más, jellegében más, mint szinte minden más szubkultúra üzenete. Ha valaki éveken át tartja lázadónak magát, az, ha mást nem is, de megtanulja, hogy van helye a kritikának. Esetleg később már gyerekesnek tartja, hogy a rockban élje ki magát, de az a viselkedés, hogy önálló gondolatai legyenek, elvei védelmében esetleg szembemenjen másokkal, az talán megmarad. Talán nem egyéniség, de látszik rajta a kétségbeesett próbálkozás, hogy az legyen. Ezzel szemben, ha egy ún. plázacica esze nem változik meg, akkor ő egész életében egy szervilis divatmajom lesz. <br />
<br />
Emiatt van az, hogy a közvélekedés droidnak tartja a plázacicákat. Mert egy olyan életformát választottak, ami azt fejezi ki, hogy számára a külső a legeslegfontosabb. Ami nem igaz. Vagy legalábbis szeretnénk hinni, hogy nem igaz, mert ha igaz lenne, akkor az emberek többségének esélye sem volna párt találni. <br />
<br />
<a href="http://tevhit.blog.hu/2009/08/28/tevhit_6_egyenisegek_vs_tucatemberek?fullcommentlist=1#c7520716" class="reply_nick_172253" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7520716 );">@belekotyogok</a>: nem kötelező olvasni, de ha már megtette, akkor a tüske igenis benne marad az emberben. Ez ellen megteszi, ha írunk egy jó hosszú posztot, amiben rámutatunk a - valóban létező - tévedésekre. Ha úgy vesszük, mondja a tudomány, mindenki a másikat majmolja. Hiszen egy-két fura madáron kívül egyetlen ember sem képes radikálisan új dolgokra, akkor meg egészen biztos, hogy ami neked tetszik, azt már emberek ezrei vagy milliárdjai csinálták, és kialakult egy komoly kultúrája is. Amikor ahhoz csatlakozol, ami neked tetszik, akkor is egyfajta kultúrához csatlakozol. Persze ha pl. geek rádióamatőr vagy, akkor nincs dress code, mert nincs napi találkozás rendkívül kritikus kortársakkal, akik számon kérhetnék rajtad, vagy kinézhetnének, amiért nem tartod be. De tágabb értelemben véve szinte senki sem jobban egyéniség, mint más, tehát az ember joggal érzi magát megsértve, amikor valaki ilyet állít.
https://tevhit.blog.hu/2010/04/15/tevhit_61_a_szakdolgozat_formai_kovetelmenyeinek_van_ertelme/full_commentlist/1#c10969717
Válasz erre: Tévhit #61: A szakdolgozat formai követelményeinek van értelme
2010-09-10T01:04:44+02:00
2010-09-10T01:04:44+02:00
I. P. S.
http://blog.hu/user/286521
<a href="http://tevhit.blog.hu/2010/04/15/tevhit_61_a_szakdolgozat_formai_kovetelmenyeinek_van_ertelme?fullcommentlist=1#c9525582" class="reply_nick_350877" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9525582 );">@Zabalint</a>: nagyon leegyszerűsítve, a bölcsészet az a kultúra számára, mint az üzleti képzés a gazdaság számára. Senki sem tudja pontosan, mitől jó egy könyv, vagy mitől sikeres egy cég, de meg lehet nézni, és meg lehet próbálni valamilyen magyarázatot kitalálni hozzá. A legsikeresebb ilyen magyarázatokat azután iskolában oktatják. És miközben a diák megtanulja, hogy mások hogyan látták ezt vagy azt, egyúttal kénytelen megtanulni azt is, hogy mi az, amit így láttak, tehát lesz egy óriási ismeretanyaga. A bölcsésznek a kultúráról, a menedzsernek a gazdaságról. Ez, kezdetnek, nem rossz. Így már elindulhat, nem lesz teljesen tájékozatlan. <br />
<br />
Gazdaságilag nyilván menedzsernek lenni jobban megéri, de az se rossz, ha a tanárnak, aki majd 8/5 a gyerekedet oktatja, van valami képe arról, hogy hogyan alakult ki a mai kultúra.
https://tevhit.blog.hu/2009/10/03/tevhit_10_a_csendes_emberek_nyugodtak/full_commentlist/1#c10969670
Válasz erre: Tévhit #10: A csendes emberek nyugodtak
2010-09-10T00:42:26+02:00
2010-09-10T00:42:26+02:00
I. P. S.
http://blog.hu/user/286521
Szerintem ha valaki az ideje 90%-ában csendesen viselkedik, és esetleges dühében nem fogja a falhoz vágni a másikat, arra lehet azt mondani, hogy nyugodt. Metafizikai értelemben nyilván nem arról van szó, hogy az ő türelme egy darab acélgerenda lenne, de azért általában képes visszafogni az indulatait, tehát e tekintetben egészségesebb másoknál, vagy eleve nem is rendelkezik ilyen indulatokkal, amiket percenként vissza kellene fognia, tehát eleve nyugodt alkat. <br />
<br />
Lehet, hogy nem az. De ha gyakran úgy viselkedik, az már félsiker, és értékelendő.
https://tevhit.blog.hu/2009/12/02/tevhit_35_isten_nem_letezik/full_commentlist/1#c10969621
Válasz erre: Tévhit #35: Isten nem létezik
2010-09-10T00:24:34+02:00
2010-09-10T00:24:34+02:00
I. P. S.
http://blog.hu/user/286521
Ó, hogy ez csak a 35. lett... És csak ennyi kommenttel...
https://tevhit.blog.hu/2009/10/23/tevhit_20_a_jogasz_szakma_vonzo/full_commentlist/1#c10969551
Válasz erre: Tévhit #20: A jogász szakma vonzó
2010-09-10T00:05:44+02:00
2010-09-10T00:05:44+02:00
I. P. S.
http://blog.hu/user/286521
A poszt igaz, csak hülyeség. Ha egy modell azt mondja, jogász akar lenni, ő azért teszi ezt, mert a jogi egyetem híresen sok magolással jár, és meg akarja mutatni, hogy ő képes erre, ergo nem egy klasszikus üresfejű liba. Nem az lebeg a szeme előtt, hogy hatvanegy évesen ebből hogyan fog megélni. <br />
<br />
Másrészt meg sok embernek egy megvalósult álom lenne, ha a puszta aktakukackodást nyújtva ennyire stabil megélhetést és ennyi tiszteletet kapnának.
https://tevhit.blog.hu/2010/06/02/tevhit_67_a_felsovezetok_vallan_hatalmas_a_nyomas_es_a_felelosseg/full_commentlist/1#c10969516
Válasz erre: Tévhit #67: A felsővezetők vállán hatalmas a nyomás és a felelősség
2010-09-09T23:56:43+02:00
2010-09-09T23:56:43+02:00
I. P. S.
http://blog.hu/user/286521
<a href="http://tevhit.blog.hu/2010/06/02/tevhit_67_a_felsovezetok_vallan_hatalmas_a_nyomas_es_a_felelosseg?fullcommentlist=1#c10514314" class="reply_nick_313533" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10514314 );">@misbelief</a>: Szerintem nem, csak van ideje gondolkodni, amire egy elfoglalt bloggernek nincs mindig. <br />
<br />
Tény, hogy amióta világ a világ, mindig kialakult valamilyen formában a felsővezetés. Ez elsősorban az információk összegyűjtését és a gyors döntéshozást jelenti. Ezeknek a haszna nyilvánvaló: lehetővé teszik a veszélyes helyzetek megoldását. <br />
<br />
Nyilván a vezetői kultúra az irigyelt és kényelmes luxusban él, de ez nem jelenti azt, hogy legalább egy részük nem végez jó munkát.<br />
<br />
Vegyünk például egy üzemet. Ha a száz munkásból harminc nagyon jól, ötven elfogadhatóan, húsz pedig rosszul dolgozik, akkor adott esetben a főnököt nem érdekli, hogy kik dolgoznak a legrosszabbul, hiszen a többi 80 is kitermeli az elvárható hasznot. Ha valaki nagyon feltűnően lusta, akkor kirúgja, de nem fog odaállni stopperrel a kezében, hogy megnézze, kik azok, akik rosszabbul teljesítenek a többieknél. <br />
<br />
Ha viszont mindenki rosszul dolgozik, akkor elkezd vizsgálódni, és fejek fognak hullani.<br />
<br />
A felsővezetőknél ugyanígy van ez. Amikor az ország/cég ügyei nagyon rosszul mennek, akkor a nép/részvényesek felkelnek, lázadnak, tehát valahogy megszabadulnak a felsővezetéstől, és keresnek egy újabbat. Mert szükség van rájuk. <br />
<br />
Nem igazán irigylem azt a vezetőt, akinek ennyi kiszámíthatatlan tényező között kell garantálnia a sikert. Mert ő már nem mutogathat fölfelé, neki egyszemélyben kell atyáskodnia az emberek fölött. Jön egy világgazdasági válság, és mindenki tőle fogja megkérdeni, hogyan tovább? Pedig amikor jól mentek a dolgok, ingyenélő hülyének tartották. <br />
<br />
Nyilván a vezetés dolgai nem kizárólag ilyen atyáskodók, ő könyörtelenül kirúgja a felesleges embereket, meg ha kell, felszámolja a céget a vagyonmentés érdekében, igen. De amíg nem omlik össze a cég, addig igenis neki kell meghoznia a stratégiai döntéseket. Amik sokszor olyan kérdések, hogy azt csak érzésből vagy rutinból lehet megválaszolni, mert semmi sem biztos.<br />
<br />
Azután, ha már bizonyította, hogy a keze alá adhatnak egy nagyvállalatot, és nem omlik azonnal össze, akkor persze, hogy mindig lesz állása. Mások is keresnek olyan embereket, akikre rá lehet bízni egy céget.
https://tevhit.blog.hu/2010/05/13/tevhit_65_a_melegeknek_jo_a_stiluserzeke_jo_az_izlese/full_commentlist/1#c10969400
Válasz erre: Tévhit #65: A melegeknek jó a stílusérzéke, jó az ízlése
2010-09-09T23:37:17+02:00
2010-09-09T23:37:17+02:00
I. P. S.
http://blog.hu/user/286521
Remek poszt. Ha nem is minden szava igaz, de hatalmas tévhit, hogy a melegeknek így általában jó az ízlése.
https://tevhit.blog.hu/2010/02/15/tevhit_51_ferfikent_szolariumba_jarni_gaz/full_commentlist/1#c10969283
Válasz erre: Tévhit #51: Férfiként szoláriumba járni gáz
2010-09-09T23:17:25+02:00
2010-09-09T23:17:25+02:00
I. P. S.
http://blog.hu/user/286521
Mint az ELTE BTK hallgatója, valószínűleg ebből a vitából írom majd a szakdolgozatomat. A főbb következtetések:<br />
<br />
1. Az emberek véleménye különböző arról, hogy mi számít férfiasnak és mi nem.<br />
2. Jól látható, hogy egy, a nemiség társadalmi reprezentációjával kapcsolatos téma mennyire fel tudja kelteni az indulatokat, és milyen egyértelműen szóba kerülnek más, a nemiség reprezentációjával kapcsolatos témák is. Gyakorlatilag senki nem volt, aki tematikailag nem illeszkedő hozzászólást írt volna, eddig a percig.<br />
3. Sokak nem rendelkeznek alapvető gondolkodástörténeti ismeretekkel. <br />
4. Sokan nem rendelkeznek alapvető szexuálpszichológiai ismeretekkel (sem), és nincsenek is tudatában annak, hogy tévhitekben gondolkodnak.<br />
5. A látens homoszexualitással való magyarázat gyakorlata elterjedt, de ezt sokan sértőnek érzik.<br />
6. A magyar emberek vitakultúrája erőszakos és személyeskedő. A vélemény megtámadása előtt nem törekszik a használt fogalmak tisztázására. Emiatt sokszor igen éles fogalmi vitákba keverednek, mielőtt a véleményező pontosíthatná a szavait. <br />
<br />
Na, érdemes megírni?
https://tevhit.blog.hu/2010/06/15/tevhit_68_tomegturistanak_lenni_gaz/full_commentlist/1#c10969108
Válasz erre: Tévhit #68: Tömegturistának lenni gáz
2010-09-09T22:49:45+02:00
2010-09-09T22:49:45+02:00
I. P. S.
http://blog.hu/user/286521
Ahogy már többen leírták, itt egy fogalmi zavar van. Tömegturizmus az is, amikor egy helyet sokan keresnek fel (tömeges turizmus), meg az is, amikor az utazási irodák a tömeg intelligenciaszintjét alábecsülve terveznek utakat. Mert az, amikor kifizetsz egy vagyont, utazol kétezer kilométert, majd az iroda akarja megmondani neked, hogy hány percet (nem órát, percet!) tölthetsz el aznap a Szent Márk téren, igenis gáz. <br />
<br />
Csoportban turistáskodni is lehet jól, ha <br />
- mindenki tiszteli a másikat<br />
- a vezető odafigyel a csoporttagok igényeire<br />
- és a vezető elég művelt ahhoz, hogy állandóan el tudja szórakoztatni a csoportot. <br />
<br />
Ezek persze ritkán jönnek össze.
https://tevhit.blog.hu/2009/08/18/tevhit_3_a_magyar_cukraszat_remekei_fensegesek/full_commentlist/1#c10969052
Válasz erre: Tévhit #3: A magyar cukrászat remekei fenségesek
2010-09-09T22:41:56+02:00
2010-09-09T22:41:56+02:00
I. P. S.
http://blog.hu/user/286521
Annyiban egyetértek a posztíróval, hogy a szocialista élelmiszeripar negyven éve valami hihetetlen hatást gyakorolt a magyar ízlésre. <br />
<br />
Ezzel együtt biztosan voltak és vannak jó cukrászdák és jó sütemények is, csak drágák. Ha idősebb nőismerőseidet megkérdezed, biztos el tudják mondani, mi az, amire mindenki le szokott csapni lakodalmon, stb.<br />
<br />
<a href="http://tevhit.blog.hu/2009/08/18/tevhit_3_a_magyar_cukraszat_remekei_fensegesek?fullcommentlist=1#c7827640" class="reply_nick_288352" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7827640 );">@Intizar</a>: Mert ha azt írod, hogy gejj, akkor pontatlan vagy, nem úgy hangzik.
https://tevhit.blog.hu/2009/11/03/tevhit_24_a_mutatos_ora_jobb/full_commentlist/1#c10968882
Válasz erre: Tévhit #24: A mutatós óra jobb…
2010-09-09T22:21:25+02:00
2010-09-09T22:21:25+02:00
I. P. S.
http://blog.hu/user/286521
<a href="http://tevhit.blog.hu/2009/11/03/tevhit_24_a_mutatos_ora_jobb?fullcommentlist=1#c10307647" class="reply_nick_350877" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10307647 );">@Zabalint</a>: "Ez csak akkor igaz, ha te ehhez szoktál, így szemléletesebb, nekem viszont többet mond a 11:38, és az arányt is érzem a számokból. Én úgy gondolom az emberek egyik részének az analóg jobb, másiknak a digitális, de utóbbi egy része is analógot használ divatból vagy hagyományból, esetleg ékszernek."<br />
<br />
Nem, általában mindenkinek jobb lenne az analóg óra. Annak, hogy a 11-et osztod 38-cal,jó kisdiák módjára, és megtudod az arányukat, a világon semmi értelme nincs. Az, hogy körülbelül tudod, mennyi az idő, a történelem nagy része során teljesen elegendő volt. Ma már nem feltétlenül, ezért terjed a digitális óra, de azért ma sem mindig van szükséged arra, hogy tudd, pontosan mennyi van. <br />
<br />
Ha viszont nem kell pontosan tudnod, akkor minek vesződnél vele? Mérhetően könnyebb, fentebb is leírták már, az analóg óra értelmezése, feltéve, hogy az ember megtanulta, ugye. <br />
<br />
Van viszont, amihez tényleg hagyományból meg sznobizmusból ragaszkodunk csak. Például a pálcikával való evés is könnyebb lenne, mint késsel-villával vacakolni, a gyerekek is könnyebben tanulnák meg, de nem, azt csinálják csak a ferdeszeműek. Mi meg, ha kínaiba megyünk, szenvedünk a pálcikákkal, és kijelentjük, hogy így nehezebb enni. Nem nehezebb, sokkal könnyebb lenne, ha megtanultad volna, hogyan kell.<br />
<br />
<a href="http://tevhit.blog.hu/2009/11/03/tevhit_24_a_mutatos_ora_jobb?fullcommentlist=1#c9432797" class="reply_nick_295477" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9432797 );">@Coyote82</a>: Nálunk egy srácról az érettségin derült ki, hogy nem ismeri az analóg órát...
https://tevhit.blog.hu/2009/10/08/tevhit_12_a_jolszitualt_emberek_kezet_mosnak/full_commentlist/1#c10968705
Válasz erre: Tévhit #12: A jólszituált emberek kezet mosnak
2010-09-09T22:03:41+02:00
2010-09-09T22:03:41+02:00
I. P. S.
http://blog.hu/user/286521
Ez egy olyan probléma, aminek nincs igazán jó megoldása.<br />
<br />
Ha a kezed piszkos marad, az a baj. Ha kezet mosol, akkor ugyanazzal a kézzel zárod el a csapot, mint amelyikkel megnyitottad, szóval akkor is marad piszok a kezeden. <br />
<br />
A legjobb lenne keresztülmenni egy erős ultraibolya-sugárzáson, hogy valamilyen szinten tiszta legyél, de akkor meg tele lenne a bőröd döglött baktériumokkal.<br />
<br />
Ez van, lássuk be, ezt kell szeretni.
https://tevhit.blog.hu/2010/03/10/tevhit_56_autopalyan_szaguldani_teljesitmeny/full_commentlist/1#c10968575
Válasz erre: Tévhit #56: Autópályán száguldani teljesítmény
2010-09-09T21:49:45+02:00
2010-09-09T21:49:45+02:00
I. P. S.
http://blog.hu/user/286521
Hogy ez mekkora marhaság... <br />
<br />
Száznyolcvannak menni igenis komoly bátorságot igényel, ha azt veszed alapul, hogy senki sem jogosítvánnyal a kezében születik. <br />
<br />
Az is marhaság, hogy hova sietnek ilyen gyorsan. Mindenki tudna használni egy kicsivel több időt, az autópálya csak lehetőséget ad erre. <br />
<br />
Ettől függetlenül száguldani nem nagy teljesítmény, és elég ostoba, aki a férfiasság jelének tartja.
https://tevhit.blog.hu/2010/07/20/tevhit_69_a_borulesert_erdemes_felarat_fizetni/full_commentlist/1#c10906120
Válasz erre: Tévhit #69: A bőrülésért érdemes felárat fizetni
2010-09-03T17:15:57+02:00
2010-09-03T17:15:57+02:00
VÉLEMÉNYVEZÉR
http://blog.hu/user/501303
<a href="http://tevhit.blog.hu/2010/07/20/tevhit_69_a_borulesert_erdemes_felarat_fizetni?fullcommentlist=1#c10580184" class="reply_nick_66435" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10580184 );">@Nebameg</a>: Király vagy.<br />
Teljesen igazad van....<br />
költheted a pénzed üléshűtésre, seggszellőztetőre, csakhogy ne izzad farpofákkal szállj ki a csajozós béjemvéből.<br />
Szánalom...
https://tevhit.blog.hu/2010/06/18/olvasoi_tevhit_egy_parkapcsolat_akkor_szoros_es_bensoseges_ha_a_felek_finganak_egymas_elott/full_commentlist/1#c10830926
Válasz erre: Olvasói Tévhit: Egy párkapcsolat akkor szoros és bensőséges, ha a felek finganak egymás előtt
2010-08-26T20:12:11+02:00
2010-08-26T20:12:11+02:00
DeStRoYeR
http://blog.hu/user/159238
Kedves cikkíró!<br />
Neked volt már komoly kapcsolatod? Nem hinném. Ha lett volna egyetlen egy belsőséges kapcsolatod, akkor nem írnál ilyen sületlenségeket... :-)<br />
<br />
Nekem egyetlen olyan kapcsolatom volt, amiben teljes lelki társakká váltunk a párommal, és mi fingottunk egymás előtt. Ez azt jelenti, hogy a másikat úgy fogadod el, (embernek) ahogy van. Minek a képmutatás. Engem nem zavart, hogy fingik a csaj, sőt, az se, ha büdös volt. Max fintorogtunk, meg röhögtünk. És semmi köze a vágy elmúlásához, mivel az első éjszakán közöltem, vele, hogy azt akarom, hogy fingjunk egymás előtt. Persze nem orgazmus közben :-D<br />
<br />
Sőt, le is pisiltük egymás lábát zuhanyzás közben. És akkorákat röhögtünk, mint állat. És akkorákat szexeltünk, mint egy ház. Na akkor ez most hogy is van? :-D<br />
<br />
Találj valakit, akivel őszinte tudsz lenni, el tudod engedni magad, és nem kell feszengened még 20 év házasság után is!!!<br />
Jó keresést! :-)
https://tevhit.blog.hu/2009/12/03/tevhit_36_a_szalonnasutes_jo_program/full_commentlist/1#c10765154
Válasz erre: Tévhit #36: A szalonnasütés jó program
2010-08-19T00:21:46+02:00
2010-08-19T00:21:46+02:00
Zabalint (törölt)
http://blog.hu/user/350877
Mert én nem egy 40 fölötti embert ismerek, akik igenis élvezik a szalonnasütést.
https://tevhit.blog.hu/2009/12/03/tevhit_36_a_szalonnasutes_jo_program/full_commentlist/1#c10765151
Válasz erre: Tévhit #36: A szalonnasütés jó program
2010-08-19T00:21:16+02:00
2010-08-19T00:21:16+02:00
Zabalint (törölt)
http://blog.hu/user/350877
<a href="http://tevhit.blog.hu/2009/12/03/tevhit_36_a_szalonnasutes_jo_program?fullcommentlist=1#c10729847" class="reply_nick_488232" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10729847 );">@Én vagyok Töhötöm!</a>: <br />
Szerintem meg sokan összekeverik a megkomolyodást a képmutatóvá válással...
https://tevhit.blog.hu/2010/06/18/olvasoi_tevhit_egy_parkapcsolat_akkor_szoros_es_bensoseges_ha_a_felek_finganak_egymas_elott/full_commentlist/1#c10757852
Válasz erre: Olvasói Tévhit: Egy párkapcsolat akkor szoros és bensőséges, ha a felek finganak egymás előtt
2010-08-18T12:01:05+02:00
2010-08-18T12:01:05+02:00
soldat
http://blog.hu/user/157977
Én úgy fingok, mint egy ló. <br />
Folyamatosan.
https://tevhit.blog.hu/2010/07/31/eljott_a_bucsu_ideje_1/full_commentlist/1#c10732302
Válasz erre: Eljött a búcsú ideje :(
2010-08-15T15:11:48+02:00
2010-08-15T15:11:48+02:00
tanita
http://blog.hu/user/142952
tabudöntögető, mi? XD
https://tevhit.blog.hu/2009/12/03/tevhit_36_a_szalonnasutes_jo_program/full_commentlist/1#c10729847
Válasz erre: Tévhit #36: A szalonnasütés jó program
2010-08-15T10:02:08+02:00
2010-08-15T10:02:08+02:00
Én vagyok Töhötöm! (törölt)
http://blog.hu/user/488232
17 évesen működik a dolog. 28 évesen párszor nosztalgiából, 34 évesen hánysz még az ötlettől is. Akinek ez a legnagyobb szórakozása, az nem sikeres ember.
https://tevhit.blog.hu/2009/08/29/tevhit_7_otevente_osztalytalalkozni_kell/full_commentlist/1#c10729815
Válasz erre: Tévhit #7: Ötévente ’osztálytalálkozni’ kell
2010-08-15T09:54:07+02:00
2010-08-15T09:54:07+02:00
Én vagyok Töhötöm! (törölt)
http://blog.hu/user/488232
Kár, hogy most értem ide...<br />
Osztálytalálkozás csuda dolog. Én 8 év után a fele társaságot meg sem ismertem. Olyan fejek ültek ott, hogy azt sem tudtam kicsoda - micsoda. Többé nem mentem...
https://tevhit.blog.hu/2010/07/28/tevhit_70_kisgyerekeket_szabad_eskuvoi_szertartasra_vinni/full_commentlist/1#c10721494
Válasz erre: Tévhit #70: Kisgyereket szabad esküvőre vinni
2010-08-13T17:34:08+02:00
2010-08-13T17:34:08+02:00
Esküvőre kizárólag az ifjú pár saját gyerekeit szabad elvinni.
https://tevhit.blog.hu/2010/07/31/eljott_a_bucsu_ideje_1/full_commentlist/1#c10714593
Válasz erre: Eljött a búcsú ideje :(
2010-08-12T20:48:34+02:00
2010-08-12T20:48:34+02:00
Hepciás
http://blog.hu/user/246576
Gr, jó volt, ha ismét lesz kedved, folytasd, és zsírkígyó a videjó. Azt is megtudtuk, hogy Bede latinuk (is) olyan jól tud, mint a webdesignerek:-)
https://tevhit.blog.hu/2010/07/28/tevhit_70_kisgyerekeket_szabad_eskuvoi_szertartasra_vinni/full_commentlist/1#c10712289
Válasz erre: Tévhit #70: Kisgyereket szabad esküvőre vinni
2010-08-12T16:03:40+02:00
2010-08-12T16:03:40+02:00
NoNight
http://blog.hu/user/293966
A poszt csak az egyik felét taglalja a problémakörnek, azt, amikor ordít a gyerek. Vannak viszont az ordítozásnál nagyobb gondok is... az, amikor a gyerek nem érti az egészet, és úgy viselkedik, mintha születésnapi zsúron, de legalábbis játszótéren lenne. Ez kevésbé a szertartások, mint inkább az azt követő programok alatt nyilvánul meg. Ilyenkor pedig sokkal nagyobb terrort jelentenek, mint a bebaszott sógorkomák, ahogy rohangálnak minden szabad felületen, bújócskáznak a függönyök között, illetve meg akarják fojtani egymást a díszekkel.<br />
<br />
Mindehhez a rájuk aggatott ünneplő ruha, amely a többi vendégnek csak vizuális, de a gyereknek fizikai kínzás is, és hótt természetellenes...<br />
<br />
Summa: ha majd rám kerül a sor, mindenkit megkérek finoman, hogy ne hozza el a gyerek(ek)et. A házasság pedig már rég nem függ össze a gyereknemzéssel, mindkettő megy a másik megléte nélkül is.
https://tevhit.blog.hu/2010/07/31/eljott_a_bucsu_ideje_1/full_commentlist/1#c10678841
Válasz erre: Eljött a búcsú ideje :(
2010-08-09T09:13:05+02:00
2010-08-09T09:13:05+02:00
hát igazán sajnálom, mert jól írsz. <br />
<br />
mindig szórakoztató volt olvasni a posztokat és a kommentjeidet is ("voltam nővel, de mivel nem tudok ukránul nem tudtam megkérdezni").<br />
<br />
a videó királyság lett, én én is csak azt tudom mondani mint sokan, hogy azé' nem kell abbahagyni, az RSS readerben benne hagyom a blogot, remélem fog még pittyegni ;)
https://tevhit.blog.hu/2010/07/31/eljott_a_bucsu_ideje_1/full_commentlist/1#c10666541
Válasz erre: Eljött a búcsú ideje :(
2010-08-06T23:12:36+02:00
2010-08-06T23:12:36+02:00
Levéltáros
http://blog.hu/user/358566
Ez volt az első évad, és ez a cliffhanger poszt. Októberben lehet visszatérni, megfelelő médiatámogatással persze, de az nem gond, látva a profi videót. Pixar vagy Mafilm egyébként?
https://tevhit.blog.hu/2010/07/31/eljott_a_bucsu_ideje_1/full_commentlist/1#c10661478
Válasz erre: Eljött a búcsú ideje :(
2010-08-06T13:43:23+02:00
2010-08-06T13:43:23+02:00
paha
http://blog.hu/user/170801
Őszintén remélem, hogy csak TÉVHIT, hogy vége. :-(
https://tevhit.blog.hu/2010/07/31/eljott_a_bucsu_ideje_1/full_commentlist/1#c10659554
Válasz erre: Eljött a búcsú ideje :(
2010-08-06T10:50:13+02:00
2010-08-06T10:50:13+02:00
supracoger
http://blog.hu/user/455659
igazán kár, imádtam a blogod
https://tevhit.blog.hu/2010/06/18/olvasoi_tevhit_egy_parkapcsolat_akkor_szoros_es_bensoseges_ha_a_felek_finganak_egymas_elott/full_commentlist/1#c10655178
Válasz erre: Olvasói Tévhit: Egy párkapcsolat akkor szoros és bensőséges, ha a felek finganak egymás előtt
2010-08-05T19:20:06+02:00
2010-08-05T19:20:06+02:00
Zabalint (törölt)
http://blog.hu/user/350877
<a href="http://tevhit.blog.hu/2010/06/18/olvasoi_tevhit_egy_parkapcsolat_akkor_szoros_es_bensoseges_ha_a_felek_finganak_egymas_elott?fullcommentlist=1#c10619191" class="reply_nick_268323" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10619191 );">@Kremyyy</a>: <br />
<br />
"Ha meztelenül,smink nélkül szeretsz bele a csajba,oké."<br />
<br />
Nem arról volt szó, hogy hogyan szeretek belé. Ha szeretem akkor ugyanúgy szeretem sminkben mint nélküle.<br />
<br />
"A ruha,a haj,a smink mind kiteszik a nőt."<br />
<br />
Szóval akkor meztelenül és/vagy smink nélkül a nő nem egész?<br />
<br />
"Sportolásnál egyrészt nincs velem,másrészt akkor is normális ruhát veszek fel,nem szakadt melegítőt."<br />
<br />
Sportja válogatja, hogy milyen ruházatra van szükség, ráadásul előbb-utóbb minden melegítő szakadt lesz, ha intenzíven használják. Havonta kidobhatod, ha azt szeretnéd, hogy mindig kifogástalan melegítőd legyen. Persze a másik lehetőség, hogy havonta 1-2-szer sportolsz...<br />
<br />
És most itt nem arról van szó, hogy az emberek ne foglalkozzanak a külsejükkel, de az nem normális ha egyeseket a nap 24 órájában ez foglalkoztat. Vagy te vagy az aki középiskolai osztálykiránduláson nyavajogtál mikor el kellett menni 2 km-t túrázni, majd még inkább nyavajogtál mikor rádszállt egy bogár, mikor pedig a ruhádra ráfröccsent a sár, legszívesebben kimentél volna a világból szégyenedben?
https://tevhit.blog.hu/2010/07/31/eljott_a_bucsu_ideje_1/full_commentlist/1#c10655133
Válasz erre: Eljött a búcsú ideje :(
2010-08-05T19:12:46+02:00
2010-08-05T19:12:46+02:00
blueeyed333
http://blog.hu/user/30811
voltak jó írások, de összességében nem kár érte
https://tevhit.blog.hu/2010/07/31/eljott_a_bucsu_ideje_1/full_commentlist/1#c10651914
Válasz erre: Eljött a búcsú ideje :(
2010-08-05T14:01:35+02:00
2010-08-05T14:01:35+02:00
jbc4wa
http://blog.hu/user/30943
<a href="http://tevhit.blog.hu/2010/07/31/eljott_a_bucsu_ideje_1?fullcommentlist=1#c10645977" class="reply_nick_313533" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10645977 );">@misbelief</a>: De ez így akkor is olyan végleges... Nincs benne a comeback reménye. Nekem ez hiányzik ebből. Búcsú-poszt nélkül még élne a remény.:) Lehetne pl. szünet-poszt helyette.:)<br />
<br />
Amúgy tényleg nagyon nagy a videó, én is akartam írni (komolyan!), de a sajnálkozás kiverte a fejemből.:)
https://tevhit.blog.hu/2010/07/31/eljott_a_bucsu_ideje_1/full_commentlist/1#c10651613
Válasz erre: Eljött a búcsú ideje :(
2010-08-05T13:39:15+02:00
2010-08-05T13:39:15+02:00
д
http://blog.hu/user/196171
kár, hogy vége van. jókat mulattam :)<br />
<br />
de a távozás (főleg a videóval) nagyon stílszerű volt. gratulálok :)
https://tevhit.blog.hu/2010/07/31/eljott_a_bucsu_ideje_1/full_commentlist/1#c10645977
Válasz erre: Eljött a búcsú ideje :(
2010-08-04T21:49:09+02:00
2010-08-04T21:49:09+02:00
misbelief
http://blog.hu/user/313533
Köszi mindenkinek a bíztatást - Tibi, azóta megnéztem a fácsédet is, igazán jól estek szavaid! :)<br />
<br />
Na de a lényeg: én sem zárom ki a valamikori comeback-et, de <a href="http://tevhit.blog.hu/2010/07/31/eljott_a_bucsu_ideje_1?fullcommentlist=1#c10622742" class="reply_nick_30943" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10622742 );">@jbc4wa</a>: véleményével ellentétben szerintem úgy "tisztességes", ha inkább lezárom, minthogy heteken át feleslegesen kattintgassanak egyre csüggedtebb követőim.<br />
<br />
Nekem pl. már a retinámba égett a "Subject: Zárójelentés (szkennelt)", rendületlenül rámegyek mindennap, de ettől még neheztelek nathanp-re. :DD
https://tevhit.blog.hu/2010/07/31/eljott_a_bucsu_ideje_1/full_commentlist/1#c10643106
Válasz erre: Eljött a búcsú ideje :(
2010-08-04T16:11:47+02:00
2010-08-04T16:11:47+02:00
Skeez
http://blog.hu/user/330771
Még gondolkodj el ezen őszig!!<br />
Oké??
https://tevhit.blog.hu/2010/07/31/eljott_a_bucsu_ideje_1/full_commentlist/1#c10643089
Válasz erre: Eljött a búcsú ideje :(
2010-08-04T16:10:09+02:00
2010-08-04T16:10:09+02:00
Skeez
http://blog.hu/user/330771
A lényeget a többiek már megírták..<br />
Nem is kenyerem a frappáns kommentelés.<br />
Viszont nagyon sajnálnám, ha tényleg véget érne ez a nagyszerű oldal.. <br />
Szerintem ne add fel!!<br />
Menjel nyaralni, csajozzbe, rúgjbe, akár ezt a 3-at egyszerre, de utána gondold át ezt megint jó?
https://tevhit.blog.hu/2010/07/31/eljott_a_bucsu_ideje_1/full_commentlist/1#c10641542
Válasz erre: Eljött a búcsú ideje :(
2010-08-04T14:12:42+02:00
2010-08-04T14:12:42+02:00
venuswoman
http://blog.hu/user/37276
nemár :(((
https://tevhit.blog.hu/2010/07/31/eljott_a_bucsu_ideje_1/full_commentlist/1#c10641176
Válasz erre: Eljött a búcsú ideje :(
2010-08-04T13:45:17+02:00
2010-08-04T13:45:17+02:00
Modor Tibi
http://blog.hu/user/183723
<a href="http://tevhit.blog.hu/2010/07/31/eljott_a_bucsu_ideje_1?fullcommentlist=1#c10627201" class="reply_nick_313533" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10627201 );">@misbelief</a>: dehogynem, édesapám, meg is illetődtem egy kicsit. Nagyon szép.<br />
<br />
A fácsebukkra azonnal ki is tettem, de ide valóban elfelejtettem kommentálni.<br />
<br />
Köszönjük szépen, aztán szerintem nem lesz itt örök búcsú :))
https://tevhit.blog.hu/2010/07/31/eljott_a_bucsu_ideje_1/full_commentlist/1#c10636595
Válasz erre: Eljött a búcsú ideje :(
2010-08-04T00:15:26+02:00
2010-08-04T00:15:26+02:00
Reckl_Amál
http://blog.hu/user/92765
Hát ez nagyon rossz hír!<br />
<br />
A videó meg klassz, de ha az volt az ára, hogy ezt itt felszántod sóval, nem érte meg!
https://tevhit.blog.hu/2010/07/31/eljott_a_bucsu_ideje_1/full_commentlist/1#c10631657
Válasz erre: Eljött a búcsú ideje :(
2010-08-03T15:26:45+02:00
2010-08-03T15:26:45+02:00
Conservus Globus
http://blog.hu/user/484066
Ne mááááááááááá!<br />
C'moooooon!<br />
Dezső is, meg Te is???<br />
<br />
RIP
https://tevhit.blog.hu/2010/07/31/eljott_a_bucsu_ideje_1/full_commentlist/1#c10627549
Válasz erre: Eljött a búcsú ideje :(
2010-08-03T10:08:22+02:00
2010-08-03T10:08:22+02:00
bodr
http://blog.hu/user/24473
Esküszöm, először azt akartam írni, hogy a videó teljesen rulez, _mellesleg_ nyüssz, de úgy éreztem, a sima nyüssz kifejezőbb. Tévhit-e volt?
https://tevhit.blog.hu/2010/07/31/eljott_a_bucsu_ideje_1/full_commentlist/1#c10627201
Válasz erre: Eljött a búcsú ideje :(
2010-08-03T09:34:48+02:00
2010-08-03T09:34:48+02:00
misbelief
http://blog.hu/user/313533
Gyerekek, amúgy a videó senkinek sem tetszett?!<br />
Csak mert nem volt olcsó - operatőr, kellékes, kézmodell, vágózöldzsófia stb...
https://tevhit.blog.hu/2010/07/31/eljott_a_bucsu_ideje_1/full_commentlist/1#c10626883
Válasz erre: Eljött a búcsú ideje :(
2010-08-03T08:57:29+02:00
2010-08-03T08:57:29+02:00
Noked-Lee
http://blog.hu/user/50683
tévhit #71: búcsúposztot írni jó ötlet
https://tevhit.blog.hu/2010/07/31/eljott_a_bucsu_ideje_1/full_commentlist/1#c10622742
Válasz erre: Eljött a búcsú ideje :(
2010-08-02T16:27:58+02:00
2010-08-02T16:27:58+02:00
jbc4wa
http://blog.hu/user/30943
Az előttem szólóval értek egyet. Ha most nincs is kedved / időd / ihleted folytatni a blogot, azért még nyugodtan hagyhatnál esélyt a folytatásra. Alig hiszem, hogy egyhamar ne történne valami, ami új posztra ihletne. Ebben a mai világban, ugye...:) Eddig pár naponta a követőid megnézték, hogy nincs-e új termés, de egy ilyen búcsú után már aligha fogják (fogjuk), így ha esetleg lenne is új poszt, nem fogjuk megtudni.:(
https://tevhit.blog.hu/2010/07/31/eljott_a_bucsu_ideje_1/full_commentlist/1#c10619905
Válasz erre: Eljött a búcsú ideje :(
2010-08-02T12:31:10+02:00
2010-08-02T12:31:10+02:00
kinoxalin
http://blog.hu/user/212740
Ha csak 2 havonta lenne 1 post, az is tökéletesen megfelelne, ne hagyd abba, jók voltak az írások, érezhető volt a fejlődés postról postra, úgyhogy kár lenne veszni hagyni!
https://tevhit.blog.hu/2010/07/28/tevhit_70_kisgyerekeket_szabad_eskuvoi_szertartasra_vinni/full_commentlist/1#c10619881
Válasz erre: Tévhit #70: Kisgyereket szabad esküvőre vinni
2010-08-02T12:29:07+02:00
2010-08-02T12:29:07+02:00
kinoxalin
http://blog.hu/user/212740
Kiegészíteném még a gyerek-zsivajt a 70 éves nagymama bekapcsolva felejtett, le nem némított telefonjával, ami természetesen percekig csörög, mert hirtelen nem tudja, mit is kéne vele csinálni, ha megcsörren, és fél-1 percig csak nézegeti, miközben mindenki rosszalló tekintettel pásztázza, melyik paraszt nem volt képes lenémítani...
https://tevhit.blog.hu/2010/07/28/tevhit_70_kisgyerekeket_szabad_eskuvoi_szertartasra_vinni/full_commentlist/1#c10619630
Válasz erre: Tévhit #70: Kisgyereket szabad esküvőre vinni
2010-08-02T12:03:01+02:00
2010-08-02T12:03:01+02:00
aszterik
http://blog.hu/user/216931
Szerintem pont jó kis fricska meg hangulatoldás lehet a gyerekek jelenléte a magunkatkomolyanvevős, ünnepélyeshangzatosunalmasklisékethallgatós esküvőkön! Egyszer egy templomi esküvőn egy kislyány az abroncsos szoknyájával beszorult az összecsukható szék támlája és ülőfelülete közötti résbe, úgyhogy hátulról egy nagy abroncsból kikandikáló kis feneket meg kalimpáló lábakat láthattunk. Üdítő színfoltja volt a szertartásnak :)
https://tevhit.blog.hu/2010/06/18/olvasoi_tevhit_egy_parkapcsolat_akkor_szoros_es_bensoseges_ha_a_felek_finganak_egymas_elott/full_commentlist/1#c10619191
Válasz erre: Olvasói Tévhit: Egy párkapcsolat akkor szoros és bensőséges, ha a felek finganak egymás előtt
2010-08-02T11:26:27+02:00
2010-08-02T11:26:27+02:00
Kremyyy
http://blog.hu/user/268323
<a href="http://tevhit.blog.hu/2010/06/18/olvasoi_tevhit_egy_parkapcsolat_akkor_szoros_es_bensoseges_ha_a_felek_finganak_egymas_elott?fullcommentlist=1#c10312283" class="reply_nick_350877" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10312283 );">@Zabalint</a>: Ha meztelenül,smink nélkül szeretsz bele a csajba,oké. De általában nem így van. A ruha,a haj,a smink mind kiteszik a nőt. Ő így szeretett belém,igenis érdekli,mi van rajtam,nem spórol megjegyezni sem,hogy tetszik vagy nem tetszik valaki. Egy szép fehérnemű amúgyis kellemesebb látvány ágybabújás előtt,mintha nincs egy nőn semmi.(nem én mondtam..)<br />
Szóval attól még nem lesz valaki mű,hogy ad magára. Sportolásnál egyrészt nincs velem,másrészt akkor is normális ruhát veszek fel,nem szakadt melegítőt.<br />
Attól még,hogy elfogad zsíros hajjal,szemüveggel,pattanásokkal is,nem kell elengednem magam és úgy megjelenni.
https://tevhit.blog.hu/2010/07/20/tevhit_69_a_borulesert_erdemes_felarat_fizetni/full_commentlist/1#c10617506
Válasz erre: Tévhit #69: A bőrülésért érdemes felárat fizetni
2010-08-02T05:18:22+02:00
2010-08-02T05:18:22+02:00
Noname 2
http://blog.hu/user/47101
1. Világos bőr.<br />
2. Ülésszellőztetés, üléshűtés.<br />
3. Például a BMW így is:<br />
"E hatás érdekében a BMW a világon első autógyártóként alkalmazza a "Napfényvisszaverő Eljárást" (SunReflective Technology) a bőrkárpitozású felületek kezelésére. Ennek során a gyártási folyamatban úgynevezett "hideg pigment-anyagot" (Cool Pigment) juttatnak a bőr szerkezetébe, amely visszaveri a napfény emberi szem számára láthatatlan, 720 nanométert meghaladó hullámhosszú infravörös sugarait. A felületek felhevülése így jelentősen mérsékelhető, miközben a bőr minden további tulajdonsága változatlan marad."
https://tevhit.blog.hu/2010/07/31/eljott_a_bucsu_ideje_1/full_commentlist/1#c10616637
Válasz erre: Eljött a búcsú ideje :(
2010-08-01T22:01:14+02:00
2010-08-01T22:01:14+02:00
mqqq
http://blog.hu/user/101464
Sose értettem, miért kell egy jó blog írását abbahagyni. Ha nincs ihlet, nincs. Majd ha lesz, írsz új postot. De ez így olyan, mint meggyilkolni egy szeretett gyereket.
https://tevhit.blog.hu/2010/07/14/olvasoi_tevhit_nyaron_a_beton_fellocsolasa_husit/full_commentlist/1#c10616328
Válasz erre: Olvasói Tévhit: Nyáron a beton fellocsolása hűsít
2010-08-01T21:03:27+02:00
2010-08-01T21:03:27+02:00
lr
http://blog.hu/user/219573
Amíg elpárolog lehet, h rosszabb, de utána jobb. <br />
Nekem is általános iskolából rémlik, hogy a nap sugárzása nem a levegőt melegíti, hanem először a talajt. Akkor pedig talán nem hátrány, ha nem hagyjuk megötvenfokulni.
https://tevhit.blog.hu/2010/07/31/eljott_a_bucsu_ideje_1/full_commentlist/1#c10616256
Válasz erre: Eljött a búcsú ideje :(
2010-08-01T20:48:40+02:00
2010-08-01T20:48:40+02:00
Amphiprion Ocellaris
http://blog.hu/user/204873
Kár. Azért ha valamin felhúzod magad, a Bünti blogon mindig szívesen látunk vendégszerzőként...
https://tevhit.blog.hu/2010/06/18/olvasoi_tevhit_egy_parkapcsolat_akkor_szoros_es_bensoseges_ha_a_felek_finganak_egymas_elott/full_commentlist/1#c10614221
Válasz erre: Olvasói Tévhit: Egy párkapcsolat akkor szoros és bensőséges, ha a felek finganak egymás előtt
2010-08-01T13:46:38+02:00
2010-08-01T13:46:38+02:00
Sz. Petra
http://blog.hu/user/383424
Sziasztok!<br />
<br />
Szerintem erre nincs általános recept, max. ez: fingós a fingóssal, nemfingós a nemfingóssal. Kinek mi fér bele. Én például nagyon érzékeny vagyok erre a témára, mert volt már fingós hapsim. Nem vagyok egy kényeskedő nő, de amit ő leművelt, az már sok volt. Azt mondom, ha egy évben n alkalommal kicsúszik egy-egy, az még belefér, hiszen emberek vagyunk, mindenkinek van emésztése. Nos, az emlegetett "úriembernél" nem ez volt a helyzet. Úgy a második hónapban (távkapcsolat volt) egy reggel hangosan eleresztette magát, én ezt figyelmen kívül hagytam. Ő ezen úgy meglepődött, hogy meg is kérdezte, hallottam-e. És onnantól kezdve nem volt megállás. Szellentett éjjel, szellentett nappal, jól hallhatóan, érezhetően. Hamar kisült, hogy ez számára elsőrendű humorforrás. Volt egy kebelbarátja, akivel sportot űztek a fingásból, nagyokat nyerítettek, én meg vágtam a pofákat, de nem szóltam, mert annyira meg akartam tartani ezt a fickót. (Hozzátenném, ez a két pasi egyetemet végzett, doktori iskolába jártak, járnak - újabb bizonyíték, hogy iskolázottság != kulturáltság.)<br />
<br />
Na és aztán az egyik nagy égésem az volt, mikor egyszer a villamoson utazva irtóztató záptojásszag csapta meg az orrom. Ránéztem a "kedvesre", és megkérdeztem, hogy ugye nem? Mire ő harminckettes mosollyal közölte, hogy de.<br />
<br />
Mai fejemmel nem bírtam volna ki ennyi időt egy ilyen fickóval, de akkoriban még elég éretlen és függő személyiség voltam.<br />
<br />
Ezzel még mindig nem azt akarom mondani, hogy fingani tilos, mert lehet, hogy ez a csávó egy nálam kevésbé kényes (hangsúlyozom, hogy én magam egyáltalán nem vagyok kényes) lánnyal jó kapcsolatban élhet, aki számára szintén poénforrás a fing. Ez az exem egyébként rá akart venni engem is, hogy előtte fingjak recsegve, mert az olyan vicces. Hát, nem tudom, én annyira nem tartottam annak. :)<br />
<br />
És hogy levonjam a tanulságot: ebben a kapcsolatomban szerintem nem maga a fingás ténye volt a gond, hanem az, hogy<br />
<br />
1. én nem elég határozottan kértem, hogy hagyja abba (jeleztem ugyan, hogy nem tetszik, de nem volt elég határozott);<br />
<br />
2. ő teljesen figyelmen kívül hagyta, hogy engem zavar a tevékenysége, sőt a vége felé szándékosan provokált is.<br />
<br />
Tanulság? Ha eltér a fingásszint, akkor meg kell beszélni. Ha a fingós fél lecsökkenti a mennyiséget, vagy legalábbis próbálja, az jó. Ha meg nem, akkor hagyni az egészet. Mert aki fingós, az világéletében az marad.
https://tevhit.blog.hu/2010/07/31/eljott_a_bucsu_ideje_1/full_commentlist/1#c10613546
Válasz erre: Eljött a búcsú ideje :(
2010-08-01T11:17:46+02:00
2010-08-01T11:17:46+02:00
chabba (törölt)
http://blog.hu/user/3761
áááá. Legalább egy utolsó cikk kellett volna arról a tévhitről, hogy a blogírás nem nyűg.
https://tevhit.blog.hu/2010/07/31/eljott_a_bucsu_ideje_1/full_commentlist/1#c10613516
Válasz erre: Eljött a búcsú ideje :(
2010-08-01T11:11:57+02:00
2010-08-01T11:11:57+02:00
bodr
http://blog.hu/user/24473
Nyüssz! :(
https://tevhit.blog.hu/2010/07/28/tevhit_70_kisgyerekeket_szabad_eskuvoi_szertartasra_vinni/full_commentlist/1#c10612467
Válasz erre: Tévhit #70: Kisgyereket szabad esküvőre vinni
2010-07-31T23:21:12+02:00
2010-07-31T23:21:12+02:00
Asidotus
http://blog.hu/user/71835
Hát, most nem igazán értek egyet a poszttal. Jómagam sem vagyok annak a híve, hogy a kicsiket mindenhová magunkkal hurcolásszuk, DE!<br />
Az esküvő lényege mégiscsak a gyerekáldás lenne, nem? Ahhoz meg hozzátartozik a gyerekzsivaj. Azért házasodok meg valakivel, mert gyerekeket akarok vele.
https://tevhit.blog.hu/2010/07/28/tevhit_70_kisgyerekeket_szabad_eskuvoi_szertartasra_vinni/full_commentlist/1#c10607411
Válasz erre: Tévhit #70: Kisgyereket szabad esküvőre vinni
2010-07-31T01:56:27+02:00
2010-07-31T01:56:27+02:00
Intizar
http://blog.hu/user/288352
Igen, irtózatosan zavaró a kisgyerekek jelenléte egy esküvőn. Még akkor is, ha az ember csak önző mód bosszankodik miattuk, és bele se gondol, hogy a nyomorult kölyöknek közben mekkora szívás az egész. Javaslom az Embereknek, hogy próbálják valamilyen szinten az emberi ép elméjüket megőrizni akkor is, mikor utódokat nemzenek. Már csak azért is, mert a mondott utódok is az emberi fajhoz tartoznak, és zökkenőmentes fölnevelésük nem csekély józan észt követel(-NE!!!).
https://tevhit.blog.hu/2010/07/28/tevhit_70_kisgyerekeket_szabad_eskuvoi_szertartasra_vinni/full_commentlist/1#c10606771
Válasz erre: Tévhit #70: Kisgyereket szabad esküvőre vinni
2010-07-30T23:26:07+02:00
2010-07-30T23:26:07+02:00
Reckl_Amál
http://blog.hu/user/92765
Nekem is. A gyerekek nem értik, mi történik. Hacsak nem jól neveltek - ami manapság nem jellemző - tényleg elrontják az egészet.<br />
<br />
<a href="http://tevhit.blog.hu/2010/07/28/tevhit_70_kisgyerekeket_szabad_eskuvoi_szertartasra_vinni?fullcommentlist=1#c10588907" class="reply_nick_355844" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10588907 );">@salamandeer</a>: <br />
Nagyon egyetértek!
https://tevhit.blog.hu/2010/07/28/tevhit_70_kisgyerekeket_szabad_eskuvoi_szertartasra_vinni/full_commentlist/1#c10603500
Válasz erre: Tévhit #70: Kisgyereket szabad esküvőre vinni
2010-07-30T16:37:00+02:00
2010-07-30T16:37:00+02:00
Conservus Globus
http://blog.hu/user/484066
Szívemből.... mint mindig
https://tevhit.blog.hu/2010/07/28/tevhit_70_kisgyerekeket_szabad_eskuvoi_szertartasra_vinni/full_commentlist/1#c10597232
Válasz erre: Tévhit #70: Kisgyereket szabad esküvőre vinni
2010-07-29T23:44:53+02:00
2010-07-29T23:44:53+02:00
huhujje
http://blog.hu/user/204214
Szokják csak az ifjú házasok. :) A gyereknevelés arról szól, hogy ordít ha akarod, ha nem. Amíg valami elfoglaltságod van alszik, aztán ha leülnél pihenni, akkor úgyis elkezd ordítani. Mikor meg már kurvára elfáradtál, akkor egyenesen megőrül, és nem lehet mit csinálni vele, csak ordít. Ha összeházasodnak, akkor meg nyilván gyereket is akarnak.
https://tevhit.blog.hu/2010/07/28/tevhit_70_kisgyerekeket_szabad_eskuvoi_szertartasra_vinni/full_commentlist/1#c10594096
Válasz erre: Tévhit #70: Kisgyereket szabad esküvőre vinni
2010-07-29T17:41:01+02:00
2010-07-29T17:41:01+02:00
idelle
http://blog.hu/user/131611
nincs a gyerekekkel semmi baj, a legkövetkezetesebb "lények" a földkerekségen: ugyanis kizárólag üvöltve tudnak kommunikálni és rohanva közlekedni... ;-)
https://tevhit.blog.hu/2010/07/14/olvasoi_tevhit_nyaron_a_beton_fellocsolasa_husit/full_commentlist/1#c10592668
Válasz erre: Olvasói Tévhit: Nyáron a beton fellocsolása hűsít
2010-07-29T15:30:04+02:00
2010-07-29T15:30:04+02:00
Attila1945
http://blog.hu/user/488131
A beton locsolásnak csak akkor van értelme nyáron, ha frissen van öntve, hogy ne égjen meg. Amúgy meg hülyeség.
https://tevhit.blog.hu/2010/07/28/tevhit_70_kisgyerekeket_szabad_eskuvoi_szertartasra_vinni/full_commentlist/1#c10590397
Válasz erre: Tévhit #70: Kisgyereket szabad esküvőre vinni
2010-07-29T12:40:40+02:00
2010-07-29T12:40:40+02:00
Zabalint (törölt)
http://blog.hu/user/350877
Ennél nagyobb gáz szerintem, amikor néhány éves kisgyerekkel elmennek a lakodalomba, ahol anyuka és apuka hajnalig mulatnak, le se szarva a kicsit, aki már otthon aludna, ha végre haza mennének.
https://tevhit.blog.hu/2010/07/28/tevhit_70_kisgyerekeket_szabad_eskuvoi_szertartasra_vinni/full_commentlist/1#c10588917
Válasz erre: Tévhit #70: Kisgyereket szabad esküvőre vinni
2010-07-29T10:37:37+02:00
2010-07-29T10:37:37+02:00
jbc4wa
http://blog.hu/user/30943
Igen, igen és még egyszer igen. A meghívottaknak szerintem alapvető kötelességük, hogy tiszteletben tartsák más nagy napját és ne csesszék el a sarjak fegyelmezetlenségével. Nyilvánvaló, hogy egy pár hónapos újszülött csöndben maradását nehéz előre megjósolni, a nagyobb kölykét viszont már mindenki ismerhetné annyira, hogy tudja, mire számíthat tőle. Ha semmi jóra, akkor ne vigye oda. Nem vagyok gyerekgyűlölő (tényleg :)), de az esküvőn kívül is van még néhány hely, ahova szerintem nem kéne vinni hangoskodó-rohangáló gyereket, de ez már egy másik poszt témája lenne.:)