HTML

Tévhitek blogja

A kendőzetlen igazság bosszantó tévhitekről, téveszmékről...

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Friss topikok

Linkblog

HTML

Tévhit #65: A melegeknek jó a stílusérzéke, jó az ízlése

2010.05.13. 10:22 :: misbelief

Előrebocsátom, hogy ez nem egy buzizós poszt lesz, úgyhogy a harcos homofóbok ne annyira örüljenek. Gyorsan lefutnám a kötelező köröket is: nekem nincs bajom a mássággal, közös megegyezés alapján szerintem mindenki azzal hál, akivel akar, továbbá biztos vannak meleg barátaim, csak még nem tudom ezt róluk. Azt az al-tévhitet is mindjárt eloszlatnám, hogy egy meleg férfi minden útjába kerülő férfire úgy néz - sokan nem rendelkeznek kellő önkritikával ahhoz, hogy belássák, sem nő, sem férfi nem szívesen közösülne velük. De ha történetesen valamennyire vonzók vagyunk, szerintem akkor sem kell félnünk, hogy egy zárt liftben megerőszakolnak, engem például anno még a sitten is békén hagytak.

Na de vágjunk bele fő témánkba, miszerint állítólag a sikeres divattervezők, stylistok, fodrászok, lakberendezők stb. között azért van annyi meleg férfi, mert nekik kifinomultabb a stílusérzékük, jó az ízlésük, művészi vénával rendelkeznek, kreatívak és így tovább. Ez egy TÉVHIT! A dolog ugyanis fordítva működik!

A fent felsorolt szakmákban éppen azért magasabb a homoszexuálisok aránya, mert tehetségtől, képességektől, affinitástól függetlenül ezek a szakmák jobban vonzzák a nőies férfiakat, mint például az autószerelés. Nem csoda hát, hogy egy saját neméhez vonzódó férfi fiatalkorától a klasszikus "meleg szakmák" iránt kezd érdeklődni, és ha kell, ha nem, ilyen területen is fog dolgozni. Minden személyeskedés nélkül vegyük például Lakatos Márkot. Belenéztem a Viasaton futó "Szeretem a testem" című műsorba. A műsor célja az lenne, hogy a férfiak számára (!) jobb nővé tegyék az önként jelentkező szereplőket, azonban Márk ruhaválasztása az esetek többségében kritikán aluli. Kimondhatjuk tehát, hogy neki például - bármennyire szeretné - nincs stílusérzéke. Ettől még persze miért ne lehetne menő stylist, hiszen a reklám- vagy marketingszakmában sem csak kreatív, tehetséges fiatalok érnek el látszólagos sikereket. Vagy idézzük fel magunkban Steiner Kristófot... Kifinomult ízlést sugall a lelki szemeink előtt megjelenő koboldszerű fiatalember? Na ugye!

Azt kellene végre belátni, hogy a trendkövetés vagy a polgárpukkasztás nem egyenlő a stílusérzékkel. Ahhoz ugyanis nem kell jó ízlés, hogy másokat majmolva fehér Macbookot vagy D&G termékeket vásároljunk.

(még sosem moderáltam ki egyetlen hozzászólást sem, ezután sem szeretnék, úgyhogy ha lehet, tartózkodjunk, amitől tartózkodni kell)

85 komment

Címkék: stílus homoszexualitás divat

A bejegyzés trackback címe:

https://tevhit.blog.hu/api/trackback/id/tr741999336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jbc4wa 2010.05.13. 11:45:19

Ez most lehet, hogy hihetetlen és benyalásnak tűnik, de nekem is pont ez a tévhit jutott tegnap eszembe és pont Lakatos Márk műsora miatt.:) Láttam már abból a műsorból képeket, részleteket, hogy miket kreált és szinte nem volt közte még elfogadható sem, nemhogy csinos, szép.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.05.13. 11:46:56

Nekem erre van egy másik elméletem.

Ugyebár a stílus az szubjektív, tehát ami nekem tetszik, lehet másnak meg nem. Alap járaton az lesz általánosságban esztétikailag szép, amit a legtöbben tartanak annak. Viszont ezt a megállapításunkat befolyásolja az is, hogy mások mit mondanak, amit sokan tekintenek szépnek, stílusosnak, arra könnyebben rámondjuk mi is. Na és itt jön be az, hogy a melegeknek jó a stílusérzékük úgy általában. Mivel ez a közhiedelem, ezért azt tartják stílusosnak amit melegek alkottak, legalábbis egy idő után így van. Magyarul a tévhit táplálja a tévhitet. Hogy miből indulhatott ki, arra meg jó magyarázatot ad a cikked. A lényeg az, hogy valószínűleg a szexuális orientáció és a stílusérzék között nincs semmiféle összefüggés.

lepojka 2010.05.13. 11:47:35

Nekem eszembe jutott, hogy mi lett azokból a gyerekekből, akiket évszázadokig molesztáltak a papok az egész világon. Elgondolkodtató.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.05.13. 11:50:50

Amúgy ki a tököm az a Lakatos Márk???

Szarazinda 2010.05.13. 11:52:56

És akkor rögtön egy másik tévhitet is oszlassunk el:

Aki homofób, az valójában látens homoszexuális. Nos ez is egy irgalmatlan tévhit. Ahogy nem minden antiszemita rejtőzködő, öngyűlölő zsidó, nem minden rasszista rejtőzködő, önygűlölő cigány, néger, ázsiai ésatöbbi, a testi fogyatékkal élőket, hajléktalanokat gyűlölők sem rejtőzködő, öngyűlölő testi fogyatékosok/hajéktalanok, úgy a homofóbok is csak simán gyűlölködő tahók, nincs ebben semmi bonyolult.

magnifique42 2010.05.13. 11:54:34

Zabalint-nak külön köszönet, amiért a szexuális orientáció kifejezést használta!
egyébként (melegként) részben egyet kell, hogy értsek - nem értek az öltözködéshez, nem is vagyok stílusos, de misbelief szerző úrnak/hölgynek figyelmébe ajánlanám az alábbi mondat kifejtését:

"...ezek a szakmák jobban vonzzák a nőies férfiakat, mint például az autószerelés. " a nőies férfi a meleg stylistokra vonatkozik, és nem a melegekre en bloc, ugye? csak mert az én meleg ismerőseim/barátaim elhanyagolható százaléka elégíti ki a meleg sztereotípiát.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.05.13. 12:00:08

@magnifique42:
De vannak nőies tulajdonságokkal rendelkező melegek is, én úgy hallottam hogy két elkülönülő csoport a férfias és a kevésbé férfias melegek. Nem a travikra gondolok, az más téma. Barátnőm egyik osztálytársa például olyan hogy egyszer messziről hallottam a hangját, azt hittem nő. És ő bevallottan meleg, nem rejtőzködik.

FlybyWire 2010.05.13. 12:00:23

Az utolsó bekezdés különösen tetszik.... a Mac hívők között szerintem is igen sok lehet a (látens vagy bevallott) homoszexuális. Mert az olyan "más", meg "trendi"... meg ugye a "kreatív" szakmákban kedvelt...
Mert hogy műszakilag semmivel se jobbak, mint bármilyen egyéb márka (sőt), ez nem is kérdés....

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.05.13. 12:08:04

@FlybyWire:
Juj, mit fogtok még ezért kapni :-)

Én amúgy simán a sznob kategóriába sorolom őket.

magnifique42 2010.05.13. 12:09:28

@Zabalint: igen, vannak, de (szerintem) az a nagyon kicsi, de (sajnos) hangos része ennek a "meleg társadalomnak".
a meleg sztereotípia, miszerint a melegek nőiesek, affektálnak, (a transzfesztitát már le se merem írni), stb csak erre a kis csapatra igaz.

ja, és kezdek elpirulni a macbookomnál ülve........ :)

Hümüzhümümüz 2010.05.13. 12:09:41

Szerintem 2 csoportra lehet osztani a melegeket: vannak a láthatóak és a láthatatlanok. Előbbiek a nőies vonásokkal rendelkezők, ún. nagyon búzák, utóbbiak pedig akik beilleszkednek, de nem feltétlen rejtőzködnek, csa nm írják a homlokukra.
Ahogy látom a neten, ez a két tábor el is különül. Saját oldaluk van a nagyon búzáknak és saját a láthatatlan, férfias búzáknak. Itt is fel szokott tűnni a blogjuk "gaybear" címmel.

Mindenesetre én azt gondolom, hogy van stílusuk a melegeknek, amit elég sokszor át is adnak a többségi társadalomnak divat, zene formájában. Rendszeretet mindenképp igaz rájuk.

avus · http://avus.blog.hu 2010.05.13. 12:14:41

Érdekes poszt, igaz is lehet, de ez a mondat telitalálat:

"Azt az al-tévhitet is mindjárt eloszlatnám, hogy egy meleg férfi minden útjába kerülő férfire úgy néz"

Valóban, rondábbnál rondább emberek hiszik azt, hogy a budin bárki is őket bámulja :).

jog-ász 2010.05.13. 12:18:44

@jbc4wa: viszont a műsora ha másra nem arra jó hogy magukat nagyon lehuzó nők elgondolkodjanak önbizalmilag..

Zöld Zoli · http://servian.hu 2010.05.13. 12:23:13

Az a műsor iszonyat sablonos volt. aztán a lányok hazamentek, levették az alakformáló harisnyát, meg a hasszorítót, és hacsak a férjük/pasijuk/prájuk nem ugyanabból a szögből és fényekkel nézte őt, mint ahogy a műsorban lefotózták őket, ugyanaz a szétfolyt, rusnya biomassza maradt...

Még egy tévhit, ami mégsem az: a mobil tényleg rákot okoz :( de az iphone nem :)
servian.hu/hu/articles/Energy/9850

szabiaki (törölt) 2010.05.13. 12:25:46

@magnifique42: macbook? az mi a fene, senki más csak egy apple buzi mondja a laptopjára notebookjára, hogy macbook, mindenki más akinek dell, vagy hp vagy tudom is én milyen gépe van csak simán laptopnak hívja. Tessék szépen azt használni még ha apple laptop is akkor is csak laptop nem macbook. Tévhit, hogy az apple menő, lassan már vállal hatatlanul ciki olyan rossz az image.

Hoppázó Beléndek 2010.05.13. 12:27:06

"A fent felsorolt szakmákban éppen azért magasabb a homoszexuálisok aránya, mert tehetségtől, képességektől, affinitástól függetlenül ezek a szakmák jobban vonzzák a nőies férfiakat, mint például az autószerelés."

tévhittel a tévhitet - nagyon szép.

azért mert a tévében LM-ot mutogatják, a fent felsorolt szakmákban semmivel sem magasabb a homoszexuálisok aránya, mint - akár - az informatikusok közt.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.05.13. 12:27:25

"a trendkövetés vagy a polgárpukkasztás nem egyenlő a stílusérzékkel"

Totally agree.

Hamis próféta 2010.05.13. 12:27:26

"Egyszer s mindenkorra öntsünk tiszta vizet a pohárba!"

Tévhit, hogy ez a téma tömegeket érdekelne.
Tévhit, hogy Lakatos Márk izlése bárkit is érdekelne.
Tévhit bármilyen falyt vagy népcsoportot különleges tulajdonságokkal felruházni.
Ez alol kivételek az igaz Magyarok, ők mindenhez jobban értenek, egyedül az adóbevallás kitöltése túl bonyolult nekik.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.05.13. 12:33:34

A homoszexuálisoknak nem stílusérzékük van, hanem écük.

Rebelde 2010.05.13. 12:37:33

ez fura, a stílus tényleg szubjektív dolog,
viszont fordítsuk meg a dolgot, azért választanak ilyen(szerinted nőies) egyébként alapvetően stílusérzéket is megkövetelő szakmákat maguknak, mert úgy gondolják, hogy van stílusérzékük és nem azért mert melegek

magnifique42 2010.05.13. 12:41:28

@szabiaki: nekem itt a monitor aljára az van írva, hogy MacBook, ezért azt írtam. egyébiránt leszarom, hogy ki hogy hívja, én ebből nem csinálok elvi kérdést. én is hol laptopot, hol mac-et mondok. und punkt.

a gaybears-ékről meg annyit, hogy ők is egy "kis csoport". ha már nagyon kategorizálni akarjuk a melegeket, akkor hozzátenném, hogy ha mondjuk kb 10% a harsány, affektáló és nőies meleg (szerintem tényleg nem több), akkor kb. ugyanennyi a "meleg maci". én is jobban preferálom a macikat, és a maradék 80%-ot, akiket nem akarok további kategóriákra osztani.

minden esetre, eredeti témához kanyarodva egyet értek azzal, hogy nem minden melegnek jó a stílusérzéke.

nazer 2010.05.13. 12:47:06

Isten Ádámot és Évát teremtett,ja és te pedig v.szinüleg ratyi vagy.

Brain$torming 2010.05.13. 12:52:33

Nem kedvelem e melegeket.

Gazz 2010.05.13. 12:53:21

Vajon azt is egy tehetségtelen meleg találta ki, hogy a szandálhoz nem szabad zoknit hordani?

jbc4wa 2010.05.13. 13:00:25

@jog-ász: Arra tényleg jó a műsora, hogy önbizalmat építsen, de sokszor ezt olyan áron teszi, hogy meggyőz kövér embereket arról, hogy nem kell lefogyni, így is jó vagy. Lehet, hogy jó így is és már tetszik is magának, de hogy rohadt egészségtelen, az is biztos...

magnifique42 2010.05.13. 13:03:59

@jbc4wa: a kérdés az az, hogy a műsornak az a célja, hogy egészséges életmódra tereljen, vagy az, hogy elfogadd önmagadat olyannak, amilyen vagy... (ez utóbbira szükség lenne sok-sok még tudatlan melegnél, de nem feltétlen tv-s műsor formájában)

nem láttam a műsort, úgyhogy döntsétek el ti.

misbelief · http://tevhit.blog.hu 2010.05.13. 13:05:01

@nazer: te pedig 'v.szinüleg' csak az első mondatot olvastad el.

@jbc4wa: nos igen, amúgy a műsorról külön kritikát lehetne írni, de ez nem a blogomra való. Szeritem is kifejzetten káros.

p0wer 2010.05.13. 13:05:58

Kristóffal vigyázz mert ő szokott posztokhoz kommentelgetni :DD Amúgymeg sztem vannak nőiesebb férfiak és vannak férfiasabb férfiak. A nőiesebb férfi NEM mindig meleg. Pl én kifejezetten nőies vagyok, érzékenyebb stb.. munkám is inkább nőies ééés mégse vagyok búza.. sőőt látens se :DD a melegeket meg elfogadom mert kb. leszarom. Otthon mindenki olyan aberrált amilyen akar lenni..

www.SexHell.hu 2010.05.13. 13:08:24

Ebben mondjuk lehet valami! Itt van például Warhol:

designboom.qwqw.hu

playgorro 2010.05.13. 13:09:33

A Tokaj Kereskedőház olcsó bora szar!

aliglajos 2010.05.13. 13:09:35

felemelő olyan szerző írását olvasni, aki tökéletesen tisztában van saját remek stílusérzékével. végre egy ember, aki ismeri jó tulajdonságait, és ezekről bátran ír.

2010.05.13. 13:18:57

szerintem is tévhit, a melegek bizonyára ki kérik maguknak, mivel ők azt tartják, hogy nincs különbség köztük és a hetrok között, ergo ugyan annyi a stílusérzékük mint a heteroknak.

Kukettó (törölt) 2010.05.13. 13:19:21

"hogy egy zárt liftben megerőszakolnak, engem például anno még a sitten is békén hagytak."

Miért csücsültél?

Kukettó (törölt) 2010.05.13. 13:20:43

@Gazz:
Szandál 5 éves kor felett zoknival és anélkül is vicc.

jbc4wa 2010.05.13. 13:22:38

@magnifique42: Egyetlen műsornak sem lehet célja az egészségtelen életmód bátorítása. Márpedig ezzel a hozzáállással nemcsak az aktuális alanyt győzik meg arról, hogy folytassa azt az életmódot, amivel a jópár plusz kilót elérte, hanem a TV előtt ülő, hasonszőrű nézőket is. Mert hát sokkal könnyebb "elfogadni", hogy "igen, kövér vagyok, de így is szép vagyok", mint lefogyni...

jbc4wa 2010.05.13. 13:23:45

Most látom, hogy nagyon OFF vagyok már, bocs!

belvárosi jampi 2010.05.13. 13:25:13

Lakatos Márk nem stylist. Még a szakmában leratyizzák.

misbelief · http://tevhit.blog.hu 2010.05.13. 13:29:22

@Kukettó: letöltöttem egy Uhrin Benedek számot...

lookout 2010.05.13. 13:29:27

Abszurd, hogy állítólag "sikeres divattervezőkről" fog szólni a poszt, meg persze a "nagy tévhitről". Ám egy árva szó sem esik benne az elmúlt 50 év evidens és elsőszámú trendTEREMTŐIRŐL, pl Karl Lagerfeldről, Calvin Kleinról vagy a D&G párocskáról. (Igen, mind melegek.)A szerző keveri az önmagát kereső utcaembereit és a feketeöves esztétikai diktátorokat. Az direkt szórakoztató, hogy a legnevesebb trendguruként Lakatos Márk jut eszébe, nyihaha.

fofofo 2010.05.13. 13:30:27

Olvastam vagy hallottam valahol (nem "brit tudósok", hanem valami komoly), hogy azok kreatívak, művészi hajlamúak, akiknél a két agyfélteke jól dolgozik együtt, sok csatorna (? vagy mi, bocs a hozzáértőktől) működik a két agyfélteke között. És a melegeknél több az ilyen ember. Nincs ok-okozati kapcsolat, nem attól meleg valaki, hogy kreatív, sem fordítva. Csak megnézték X ember agyát eeg-vel, és az jött ki, hogy pl. 100-ból egy heteronál működik nagyon ez az agyfélteke-dolog, míg százból öt homoszexuálisnál (nyilván nem ezekkel a számokkal).

Picsasereghajtó 2010.05.13. 13:35:13

@szabiaki: "csak egy apple buzi mondja a laptopjára notebookjára, hogy macbook, mindenki más akinek dell, vagy hp vagy tudom is én milyen gépe van csak simán laptopnak hívja. "

Ez tévhit. Nálunk a családban két laptop is van, egy FuSi és egy Dell, ezért én is így "szólítom" őket.

lookout 2010.05.13. 13:42:56

Ja, és a minden vitát lezáró örök klasszikus érv: csak egy meleg férfi képes ruhát ráképzelni egy nőre, a heteróknak ezzel pont ellentétesek az ambícióik. :D

Publius Decius Mus 2010.05.13. 13:45:43

Még egy tévhit:

Sokan hirdetik, hogy a homoszekszualitás a gének miatt van. Nos nem. Ez egy olyan kutatáson alapszik ami a 80-as években volt és irgalmatlanul elszámoltak valamit ami később ki is derült kb. 50-szer egymás után. Viszont ez a "brit tudósok" kategóriás marhaság rendkívül felkapott lett, a valóság viszon az, hogy a dolog a pszichében alakul ki, illetve a legritkább esetben lehet hormonális is.

Cserépszavazás (törölt) 2010.05.13. 13:48:01

Az én hitem: a meleg férfiak ápoltabbak. Tisztábbak. Formásabbak. Az átlagpolgár szintjén.
Vagy ez is tévhit, és ott is a 40-es, 50-es (60 fölött már nem is merem mondani) pocakos/tokás a többség?

TH 2010.05.13. 14:12:44

@Hümüzhümümüz: "Rendszeretet mindenképp igaz rájuk."
Hát ez szerintem pont annyira igaz, mint a stílusérzék vagy az ízlés vagy bármi más...

daraltbel 2010.05.13. 14:15:55

Szerintem tévhit, hogy minden meleg férfi nőies. Meg az is, hogy minden nőies férfi meleg.

Balance Of Power 2010.05.13. 14:18:49

Szerintem a szeperzekuk igenis fejlettebb es erzekenyebbek is. Nem veletlen, hogy az osszes muveszeti agban nagy szamban jelen vannak. Ha a bi-ket is belevesszuk, valszeg az 50% kornyekere csuszna az arany.

IndaMuncher 2010.05.13. 14:21:40

@Cserépszavazás: Höh, erről a Sarah Silverman Program melegpárja jutott eszembe. (Steve és Brian) :D

kolompar.sara · http://ferfibunozes.blog.hu 2010.05.13. 14:25:30

ide a kommentekkel, ezek kozul sok jol jonne neke ferfibunozes.blog.hu ra:-))))

SzekelyG 2010.05.13. 14:41:13

és akkor a tömeg felzúg:
BÚZI! Búúzi! Búzi!

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2010.05.13. 14:45:04

Az általam ismert melegek nem nagyon foglalkoznak az öltözködésükkel vagy a trendekkel.

Az említett példák azért sántítanak kicsit, mert a két úriember elismert a divatdiktátorok körében. Lakatos Márkra akkor figyeltem fel, amikor az első Megasztár üdvöskéit küldte ki rettenetes cuccokban a színpadra. Semmi sem stimmelt. Érdekes ruhákba öltözteti a nőket a műsorában. Nem egészen értem, miért kell 7/24 mindenkinek szexinek lenni, amikor semmi sem áll távolabb a személyiségétől. Ez LM különbejáratú tévhite miatt lehet. Jó nő = aki a férfiaknak tetszik = akit meg akarnak dugni. De ennek viszonylag kevés köze van a ruhákhoz. LM úgy képzeli a férfi - nő viszonyt, hogy a heteró férfiak majd értékelik az anyag jó esését vagy az előnyös gallérmegoldást. Pedig egy nő mindig a többi nőnek öltözik ki, vagy - szerencsésebb esetben - saját magának.

LM viszont mindig jól néz ki ebben a műsorban. Főleg korábbi, színpadias külsejéhez képest.

(Látom, a sok kis hülye nem fogja föl, miről szól ez a műsor. Pedig nagyon egyszerű: pusztán egy kis pár perces tatarozással is ki lehet hozni az ember külsejéből a maximumot. Ebben az is benne van, hogy a drasztikusabb lépések valódi csodát jelenthetnek.)

Steiner Kristóf a maga műfajában kifejezetten cuki. Egységes stílusa van, tisztában van az adottságaival, és ennek megfelelően trendi. Ja, hogy nem egy Schwarzenegger? Nem baj.

misbelief · http://tevhit.blog.hu 2010.05.13. 15:06:19

@Reckl_Amál: "(Látom, a sok kis hülye nem fogja föl, miről szól ez a műsor. Pedig nagyon egyszerű: pusztán egy kis pár perces tatarozással is ki lehet hozni az ember külsejéből a maximumot. Ebben az is benne van, hogy a drasztikusabb lépések valódi csodát jelenthetnek.)"

Na de várjál, a szóban forgó 3X éves nők ugye nem Márktól tudják meg, hogy a zsíros, lenőtt haj nem annyira jön be a férfiaknak? Ez a műsor egy hamis illúzióról szól, ami ideig-óráig tart.

Cserépszavazás (törölt) 2010.05.13. 15:08:27

@F.house: én meg utánanéztem, kikről beszélsz :)

Szerintem - ezt se láttam, de véleményem az aztán van - LM biztos jót tesz, ha némi önbizalom-injekciót ad a nőknek.
(Csendben jegyzem meg, hogy azoknak meg szívlapát járna, akik rombolják... - nemcsak a nőkét, hanem bárkiét is.)

PannonBoy 2010.05.13. 15:32:04

Szerintem alapvetően téves a poszt tévhit felvetése. Hiszen a cím a melegekről szól, maga a cikkben pedig a meleg "celeb"-eket hozza, igaz, csak pár példa alapján, ami nem elégséges. Talán ez az egyetlen olyan jól körülhatárolható csoport, amire a legnehezebb egységes megállapítást adni (kivéve a szexualitás). A melegeken belül is több csoport van, amelyek egymástól teljesen eltérhetnek. Én már csak tudom, hisz magam is meleg srác vagyok. Lényeg, hogy nem lehet így egységesen kijelenteni, hogy a melegeknek nincs jó stílusérzése. Lehet, hogy az említett "celebek"-nek nincsen, de ez egyénre vonatkozó megítélés lehet, nem pedig csoportszintű.

DR.version · http://m-12.blog.hu 2010.05.13. 15:38:54

borzasztoan rosszul gondolod, bar teny hogy van nemi igazsag is abban amit irsz,
de a melegek azert vannak foleg ezekben a szakmaban, mert a ferfias ferfiak akikbol hianyzik minden noi hormon , durvak, kreativitas mentesek, hiányzik beloluk minden finomsag,
mig azok a ferfiak akikben noi hormonok is tobzodnak , az agyuk mashogy fejlodik, jobban fexik nekik a muveszet , és mint a ruhatervezes az is a muveszet egyik aga
termeszetesen nem mind meleg akibe szorult nemi nou hormon, csak azok akikben tulsulyban van ,
ugyhogy ezert sem ildomos szidni a melegeket mert abszolut nem az o hibajuk hogy ilyenek lettek hanem elore programozottan a genekbe kodolt , ugyanugy ahogy a borszin, a szemszin, hajszin stb..

esbetbanya 2010.05.13. 15:46:05

@jbc4wa: Véleményem szerint csak majmolják a női nemet és vannai követőik, akik iszonyuan izléstelenül tudnak öltözködni. Az egyedi ízléses öltözködést sokkal többre becsülöm. Emberi kisugárzásnak és öltözködésnek összhangban kell lennie.

huhujje 2010.05.13. 16:16:08

Ha engem kérdezne valaki, mint ahogy eddig nem kérdezett senki, akkor azt mondanám, hogy a melegek többsége eleinte frusztrált, amiért meleg, és azért, hogy bebizonyítsa, ér annyit, mint a társadalmilag jobban elfogadott hetero emberek, meg akarja mutatni tudását. Az exhibicionizmussal palástolja frusztrációját. Ezért akar alkotni - ruhát, képet, szobrot, valamit. Aztán vagy lesz belőle valaki, vagy nem. Vagy frusztrált marad, vagy nem. Ő tudja.

törppapa 2010.05.13. 17:17:08

Homofób vagyok.
Lagerfelddel és Calvin Kleinnel és a többiekkel az a bajom, hogy miután nem szeretik a nőket (illetve nem őket szeretik) ezért aztán ráerőltették a világra a deszka nőket - se fenék, se mell, se mosoly.
Ugyanakkor kedvenc zenészeim közé tartozik az Elton John és Freddy Mercury.
Akkor most mi van?
Nehogy azt mondjátok, hogy látens buzi vagyok, mert ahhoz már nagyon öreg...és túl sok nő volt az életemben...

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2010.05.13. 20:15:09

az én elméletem szerint az lesz meleg, aki annyira jó pasi, h még a fiúknak is tetszik, és leszbikus meg az a nő lesz, aki egy pasinak se kell, mert olyan ronda
és most lehet megölni, de amúgy annyira nem gondolom ám komolyan :D

Retardátor, mint semmirekellő 2010.05.13. 20:56:30

Amikor ezt írtam, még tiszta voltam, esküszöm!!
Az már a múlté, tehát a mostani ocd-s kommentem legyen az, hogy: Uramisten!

Retardátor, mint semmirekellő 2010.05.13. 20:58:49

Most, hogy publikáltuk közösen két legszörnyübb titkomat(ocd, alkoholizmus), már nem vesznek komolyan sehol.

Kukettó (törölt) 2010.05.13. 21:22:36

@törppapa:

"Lagerfelddel és Calvin Kleinnel és a többiekkel az a bajom, hogy miután nem szeretik a nőket (illetve nem őket szeretik) ezért aztán ráerőltették a világra a deszka nőket - se fenék, se mell, se mosoly."

Pl őt, mi?:)

www.youtube.com/watch?v=_qzvz6aBcCY&feature=related

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.05.13. 23:31:50

Amúgy szerintem az is tévhit, hogy létezik olyan, hogy szépérzék vagy stílusérzék. Ugyanis ez ízlés függő, mindenkinek más a szép. Ezért igazán nevetséges, amikor valaki egy-egy "szépérzékéről" híres embertől várja el, hogy mondja meg a frankót. Ilyen képesség nincsen, legfeljebb olyan van, hogy hogyan lehet minél több emberrel elhitetni, hogy valami jól néz ki, pedig alap járaton nem gondolnák ezt.

Asidotus 2010.05.14. 16:33:21

Épp ezen gondolkodtam ma, mikor a buszon ülve láttam egy tizenéves srácot, számomra nőies ruhákban (farmerját és a dzsekijét én nőiesnek láttam). Vajon miért alakult az ki, hogy a nőies férfiakat buzinak gondoljuk? Van ennek alapja? Kétféle válasz jutott eszembe:
1. Mert logikusan nem kéne, de lehetne is. Elméletileg ők olyanok, mint a nők, pasit akarnak. Akkor meg miért ne lehetnének olyanok, mint a nők?
2. De mások is, mivel olyanok, akik férfit akarnak, nem nőt, akkor meg náluk esélytelen az a fickó, aki nőies, mert ugyebár ők férfit akarnak, nem nőt.
Valószínűleg a poszt tárgya arról szólna, hogy a nőiesebb jellegű, (1. pontban említett típus) vonzódik a ruhákhoz, a külsőhöz, míg egy átlag férfit nagy ívben hidegen hagynak a rongyok.
Ráadásul, ez egy önmagát erősítő folyamat. Elterjedt, hogy a stylistok buzik, így egy nem buzi már csak azért sem megy stylistnak, nehogy annak tartsák őt. Míg egy buzi meg szívesebben, hiszen ott találkozhat hozzá hasonlókkal, ellentétben az autószerelő műhelyben, ahol nem igazán lenne jó neki.
Mi meg szívunk nagyot, mert deszka nőkre szabják a göncöket.

Apropó: színlátás, színérzék.
Az evolúcióelméletek szerint teljesen logikus, hogy a nők színérzékelése sokkal fejlettebb, mint a férfiaké. Ugyanis évmilliókon át a nők foglalkoztak a növényi táplálék gyűjtésével, és annál elengedhetetlen a színlátás képessége. Melyik az érett gyümölcs, meg a hasonló növények közül el kellett különíteni az ehetőt a mérgezőtől.

2010.05.14. 19:17:17

@szabiaki: "senki más csak egy apple buzi mondja a laptopjára notebookjára, hogy macbook"

Persze, hogy csak ő, mert az Ő gépére van ráírva az a márkajelzés, hogy MacBook. Mert az egy márka. Pl. az enyémre is az van írva. Amikor Thinkpadem volt, akkor azt mondtam rá, hogy Thinkpad.
Különösen akkor tettem így, amikor mindkettő volt és éppen váltottam.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.05.14. 21:33:58

@Nűnű:
Egy átlag ember szeme 3 színösszetevőt érzékel, de vannak nők akiknek 4-et, ők jóval több színt képesek emiatt megkülönböztetni. De ez nem igaz minden nőre.

@Teddyke:
Akkor te nem azt mondod, hogy "holnap áthozom a laptopom", hanem azt, hogy "holnap áthozom a thinkpad-em"?

respecta /01 2010.05.14. 21:56:13

Tévhit, hogy melegekről valódi képet képes alkotni egy nem meleg.

"A műsor célja az lenne, hogy a férfiak számára (!) jobb nővé tegyék az önként jelentkező szereplőket..."
- Egyértelműen tévhit, hogy érted a műsor célját!

2010.05.15. 06:45:16

@zabalint, igen azt.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.05.15. 14:28:14

@Teddyke:
Hát akkor sajnállak, mert aki nem ismer téged, de ismeri a márkát, szerintem még az is visszakérdez elsőre, hogy a midet, annyira szokatlan így...

thehandsomest (törölt) 2010.05.15. 14:32:34

gyakran úgy érzem, hogy én írom ezt a blogot. annyira egybevág azzal amit gondolok.

Retardátor, mint semmirekellő 2010.05.15. 21:45:35

mint a blogwatch felelős kritikusa, kötelességemnek érzem ezt a blogot fiókoltatni! watchdawg

kinoxalin 2010.05.24. 15:05:57

@misbelief: baszki, Te voltál már sitten?

misbelief · http://tevhit.blog.hu 2010.05.25. 21:42:09

@kinoxalin: Hát igen, a Fox Riverben húztam le pár évet, ott kezdtem blogoni a falon, mígnem aztán megléptünk pár tesóval! ;)

Convoy L6 2010.06.14. 16:19:15

Az ilyen vivás faszság agymosásban már rájöttem, hogy az a lényeg, hogy ne értsd mi miért van?!
Magadat hiszed hülyének, hogy nem érted, és így egyet értesz inkább a dolgokkal.
Mint amikor a viva borostás álvagány műsörvezetője a club rotationben volt egy vidéki diszkóban.
Röviden...
1. borostás álvagány riporter diszkóba be.
2. véletlenszerű ittas fiatalok megállítása
3. Mi a pálya? kérdés feltétele
4. ha elkezdi mondani a kamerától zavarba jött ittas egyszerű vidéki fiatal, hogy jól érzi magát a diszkóban minden ok, akkor GÁTLÁSTALANUL KI KELL RÖHÖGNI, HOGY MEKKORA EGY SZARDARAB, hogy nem nem arra válaszolt, hogy mi a pálya képlete, fizikai jelentése.
5. te ülsz a tévé előtt, és belegondolsz, hogy geci, DE JÓ, HOGY NEM ÉN ÉGTEM BE, mert én is ezt válaszoltam volna
6. ezt a szardarab riportert ajnározza mindenki, hogy mennyire trúú, mennyire vagány, fiatalos, urban. és én mekkora szar vagyok.
Bocs az offért, de ez kikívánkozott belőlem.
egyedül vagyok ezzel a gondolattal, vagy már mások is érezték ezt.
Tévhit blog készítő diplomás, készíts egy posztot erről az agymosó viváról, szerintem sikere lenne.
itt a video link amiről beszéltem:
www.youtube.com/watch?v=E2ErhJdrjD0

I. P. S. 2010.09.09. 23:37:17

Remek poszt. Ha nem is minden szava igaz, de hatalmas tévhit, hogy a melegeknek így általában jó az ízlése.

cradbox 2018.05.23. 14:52:14

Látszik, hogy halvány fogalmad sincs az egészről, csak két kávé között posztoltál egyet. Egy átlagos melegnek semmi köze a LM és az egyéb médiamelegek által leprezentált stílushoz.
süti beállítások módosítása