Általánosan elfogadott nézet, hogy a '12 egy tucat' plázacicák ébrenléti idejét nagyjából a megjelenésük menedzselése tölti ki. A közvélekedés szerint ők droidok, akiknek egyetlen életcélja van: kialakítani, majd fenntartani az általuk tökéletesnek gondolt külsőt (az ajakfeltöltést melyik hülye találta ki?!). Fogadjuk el, hogy ez nagyjából így is van, azonban ne menjünk el egy nagyon fontos tény mellett:
TÉVHIT, hogy a fentiek nem mondhatók ugyanúgy el számos, önmagát jobban marketingelő szubkultúráról! A plázacicák leghangosabb megvetői közé tartoznak az alternatív-bölcsész-értelmiségi-punk-rocker fiatalok, akik a közhiedelemmel ellentétben nem sokkal kevesebb időt töltenek kinézetük gondozásával, mint hevesen kritizált kortársaik. A hasított bőrből készült kiegészítők, a megfelelő tarisznya, a lila sál, a táskára kitűzött jelvények, a polgárpukkasztó zoknik stb. kiválasztása hasonló volumenű energiát emészthet fel, és vélhetően a sminkelés időigénye is ugyanaz a fekete tónusú, illetve a kurvás smink esetében. Az ő életük döntő részét ugyanúgy a külsőségekkel való foglalkozás tölti ki, még akkor is, ha megtévesztésképpen átküzdik magukat pár fontos könyvön.
Mindezek ellenére a második halmaz tagjait a többség egyéniségeknek tekinti, pedig ők is csak egymást majmoló sablonemberek. 'Hope this helps'.